Voleu que un clown us expliqui els seus millors secrets per fer riure la gent? Doncs en Bergamotto està preparat. Dins la pista i amb el públic al seu voltant us donarà totes les claus per ser… un bon pallasso i una bona pallassa. Viurem una experiència de relació, de joc a partir de la qual els components de cada família investiguen diferents possibilitats d’expressar-se junts; és també un procés de creació col·lectiva, de descobriment i transformació recíproca.
La família al complet descobrirà el seu clown amagat, utilitzant jocs de moviment i improvisacions clown.

Dins del programa del 20è Festival Internacional de Pallasos de Cornellà

A càrrec de: Cia Bergamotto
Adreçat a famílies amb infants +4
Participació: Hi ha dues sessions el mateix dia, a les 18 h o a les 19 h, s’ha de triar al moment de fer la inscripció al formulari o a la Biblioteca Central.

Views: 33

Dia