Enguany, es commemora el 125è aniversari del seu naixement i, per aquest motiu, des de la Xarxa de Biblioteques de Cornellà, hem organitzat diferents accions per recordar la seva figura.

A la Biblioteca Sant Ildefons hi trobareu una mostra de les seves obres cinematogràfiques així com altres títols sobre la seva vida i trajectòria professional. A la Biblioteca Marta Mata, aquesta commemoració es traduirà en el passi de la pel·lícula “Con la muerte en los talones”: un film d’Alfred Hitchcock de 1959, on el publicista Roger Thornhill és erròniament identificat com un espia, fet que el portarà a ser perseguit per una organització criminal. El protagonista es veurà arrossegat en una sèrie d’esdeveniments perillosos mentre intenta demostrar la seva innocència.

Lloc: Biblioteca Marta Mata (Sala Titan)
A càrrec: de Jaume Vidal (expert en cinema)
Públic: Joves i adults

Views: 25