19/05/26 (17.00) - 28/05/26 (20.30)
Biblioteca Clara Campoamor

LES TIC A UN CLIC!: TALLERS TECNOLÒGICS  “La teva banca digital. Compres segures en línia”

LES TIC A UN CLIC!: TALLERS TECNOLÒGICS “La teva banca digital. Compres segures en línia”

19, 21, 26 i 28/05/2026 17:00h.BIBLIOTECA CLARA CAMPOAMOR. Adreçat a adults. AMB INSCRIPCIÓ. “Descobreix com la tecnologia pot transformar la teva vida amb aquest taller amb certificació. Aprèn a gestionar la banca en línia i Bizum, i a fer compres en línia de manera segura, evitant fraus i protegint dades financeres. Cal disposar de correu electrònic i mòbil.”



21/05/26 (17.30)
Biblioteca Clara Campoamor

VA DE CONTES: "Contes amb batec de flamenc"

VA DE CONTES: "Contes amb batec de flamenc"

21/05/2026 17:30h. BIBLIOTECA CLARA CAMPOAMOR. Adreçat a infants a partir de 4 anys acompanyats d’un adult. ACCÉS LLIURE. “Una nena troba unes sabates màgiques que la porten a descobrir la història del flamenc. A través de petits contes i personatges plens de música i emoció, coneixerà els seus orígens i aprendrà que el flamenc és una manera d’explicar històries amb el cos i el cor.”



21/05/26 (18.00)
Biblioteca Marta Mata

CINEMA AL TITAN: “Cabaret”, de Bob Fosse

CINEMA AL TITAN: “Cabaret”, de Bob Fosse

21/05/2026 (18.00 h). BIBLIOTECA MARTA MATA. Joves i adults. ACCÉS LLIURE. “Cinefòrum d’aquest film de 1972, dirigit per Bob Fosse, una obra cabdal del cinema musical que explora la decadència moral, la inestabilitat política i l’ascens del nazisme en el Berlín de la República de Weimar.”



21/05/26 (19.00)
Biblioteca Sant Ildefons

CLUB DE LECTURA: LA SAL DE LA VIDA: “Dona al punt zero”, de Nawal El Saadawi

CLUB DE LECTURA: LA SAL DE LA VIDA: “Dona al punt zero”, de Nawal El Saadawi

21/05/2026 (19.00 h). BIBLIOTECA SANT ILDEFONS. Joves i adults. AMB INSCRIPCIÓ. Novel·la basada en una història real que relata les vivències de Firdaus.