CINEMA AL TITAN: “Salaam Bombay”, de Mira Nair

Cinefórum de este film de 1988 de MIra Nail. Explica la historia de Krishna, un niño que se ve obligado a vivir en las calles de Bombay después de ser abandonado por su familia. Nos muestra las dificultades y las luchas de los niños de la calle, así como los vínculos que forman para sobrevivir en un entorno tan difícil.

Lugar: Biblioteca Marta Mata (Sala Titan)
A cargo de Jaume Vidal (experto en cine)
Público: Jóvenes y adultos

CINEMA AL TITAN: “Salaam Bombay”, de Mira Nair

Cinefòrum d’aquest film de 1988 de Mira Nair. Explica la història de Krishna, un nen que es veu obligat a viure als carrers de Bombai després de ser abandonat per la seva família. Ens mostra les dificultats i lluites dels nens del carrer, així com els vincles que formen per sobreviure en un entorn tan difícil.

Lloc: Biblioteca Marta Mata (Sala Titan)
A càrrec: de Jaume Vidal (expert en cinema)
Públic: Joves i adults

SI NO HO SÉ,M'HO IMAGINO. Aquest estiu fem art: Lletrejant

Il·lustrar l’alfabet, amb paraules dibuixades i dibuixos escrits. Prendrem l’abecedari com a punt de partida per capgirar els sentits,  seguint la manera surrealista d’artistes com Duchamp, la poesia visual de Joan Brossa, el joc entre realitat o ficció que aprendrem de Joan Fontcuberta. Investigarem en el món del disseny i la il·lustració, servint-nos de tècniques com el collage, el frottage i el dibuix, per reescriure i redefinir les paraules a partir de les cerques a diccionaris, amb la finalitat de crear obres úniques i, en conjunt, un llibre d’artista.

A càrrec de Mireia Córdoba
Públic: Infants +6 anys
Participació: Inscripcions al formulari o a la Biblioteca Central

SI NO LO SÉ, ME LO IMAGINO.Este verano hacemos arte. Deletreando

Ilustrar el alfabeto, con palabras dibujadas y dibujos escritos. Tomaremos el abecedario como punto de partida para dar la vuelta a los sentidos, siguiendo la manera surrealista de artistas como Duchamp, la poesía visual de Joan Brossa, el juego entre realidad o ficción que aprenderemos de Joan Fontcuberta. Investigaremos en el mundo del diseño y la ilustración, sirviéndonos de técnicas como el collage, el frottage y el dibujo, para reescribir y redefinir las palabras a partir de las búsquedas en diccionarios, con la finalidad de crear obres únicas y, en conjunto, un libro de artista.

A cargo de Mireia Córdoba
Público: Niñas y niños  +6 años