11/07/24 (18.00)

SI NO HO SÉ,M'HO IMAGINO. Aquest estiu fem art: Objecte, matèria i tinta. Experimentem amb el gravat

Som en l’Any Tàpies, i per commemorar el centenari del seu naixement, us proposem un taller creatiu per apropar-nos a la figura d’aquest gran creador.
Us proposem un joc creatiu per experimentar amb el procediment pictòric del gravat i les seves possibilitats expressives. Jugarem amb els objectes i la seva representació, treballarem i intervindrem el suport de les planxes, posant en valor el seu caràcter matèric i escultòric, per després estampar-les sobre paper, obtenint així la seva empremta.

A càrrec de Catàrtic
Públic: Infants +6 anys
Participació: Inscripcions al formulari o a la Biblioteca Central
Avui fa… 2024: Celebrem l’any Tàpies

11/07/24 (18.00)

SI NO LO SÉ, ME LO IMAGINO. Este verano hacemos arte: Objecto, materia y tinta. Experimentamos con el grabado

Estamos en el año Tàpies, y para conmemorar el centenario de su nacimiento, os proponemos un taller creativo para acercarnos a la figura de este gran creador.
Os proponemos un juego creativo para experimentar con el procedimiento pictórico del grabado y sus posibilidades expresivas. Jugaremos con los objetos y su representación,, trabajaremos e intervendremos el soporte de las planchas, poniendo en valor su carácter matemático y escultórico, para después poder estamparlas sobre papel, obteniendo así su imprenta.

A cargo de Catàrtic
Público: Niñas y niños +6 años