04/07/24 (18.00)

SI NO HO SÉ, M'HO IMAGINO. Aquest estiu fem art: Juguem amb el surrealisme

En aquest taller creatiu explorarem les diferents realitats i enigmes que es troben dins de les obres de Salvador Dalí i d’altres surrealistes i descobrirem les tècniques que utilitzaven els artistes surrealistes per expressar-se, entre elles la fotografia. A través de la fotografia surrealista descobrirem una visió nova i diferent de la realitat. Els participants realitzaran il·lusions òptiques amb un mòbil o càmera.

A càrrec de Petra Vlasman, fotògrafa i artista
Públic: Infants +9 anys
Participació: Inscripcions al formulari o a la Biblioteca Central
Avui fa… 2024: Celebrem el centenari del moviment surrealista.

04/07/24 (18.00)

SI NO LO SÉ, ME LO IMAGINO.Este verano hacemos arte. Jugamos con el surrealismo

En este taller creativo exploraremos las diferentes realidades y enigmas que se encuentran en las obres de Salvador Dalí y de otros surrealistas y descubriremos las técnicas que utilizaban los artistas surrealistas para expresarse, entre ellas la fotografía. A través de la fotografía surrealista descubriremos una visión nueva y diferente de la realidad. Los participantes realizaran ilusiones ópticas con un móvil o cámara.

A cargo de Petra Vlasman, fotógrafa y artista
Público: Niñas y niños +9 años
Participación: Inscripciones en el formulario o en la Biblioteca Central
Avui fa… 2024: Celebrem el centenari del moviment surrealista.