01/07/24 (18.00)

LABORATORI DE LECTURA “Descobrim el món amagat de Flotante”

Us convidem a conèixer “Flotante”, de David Wiesner, un àlbum il·lustrat sense paraules que ens transporta a un mar ple de sorpreses. Després, cada infant podrà crear, amb material de reciclatge, la seva pròpia màquina de fer fotos i els seus propis binocles, ben iguals que els del protagonista de la història.

Dins el cicle d’estiu: EL VIATGE

A càrrec: del personal de la biblioteca
Públic: Adreçat a infants a partir de 6 anys
Participació: Inscripcions a través de la Biblioteca Sant Ildefons o al següent enllaç

01/07/24 (18.00)

LABORATORIO DE LECTURA “Descubrimos el mundo escondido de Flotante”

Os invitamos a conocer “Flotante”, de David Wiesner, un álbum ilustrado sin palabras que nos transporta a un mar lleno de sorpresas. Después, cada niño podrá crear, con material de reciclaje, su propia máquina de tomar fotos y sus propios prismáticos, iguales que los del protagonista de la historia.

Dentro del ciclo de verano: EL VIAJE

A cargo: del personal de la biblioteca
Público: Dirigido a niños a partir de 6 años
Participación: Inscripciones a través de la Biblioteca Sant Ildefons o en el sigüiente enlace