Biblioteca Clara Campoamor

DISSABTES FAMILIARS: "Minimusics"

Taller de música en família per fer arribar la música i l’art a través d’una experiència compartida, directa, profunda i feliç. A partir de diferents sons, melodies, moviments, jocs musicals i molta creativitat, ens endinsarem en una nova manera d’entendre, aprendre i gaudir la música.

Lloc: Biblioteca Clara Campoamor (Àrea Infantil)
A càrrec: d’Albada Blay
Públic: Adreçat a infants de 6 a 36 mesos acompanyats d’un adult
Participació: Amb inscripció prèvia al formulari en línia o telefònicament a la Biblioteca Clara Campoamor

Biblioteca Clara Campoamor

DISSABTES FAMILIARS: "Minimusics"

Taller de música en familia para hacer llegar la música y el arte a través de una experiencia compartida, directa, profunda y feliz. A partir de diferentes sonidos, melodías, movimientos, juegos musicales y mucha creatividad, nos adentraremos en una nueva forma de entender, aprender y disfrutar la música.

Lugar: Biblioteca Clara Campoamor (Área Infantil)
A cargo: de Albada Blay
Público: Dirigido a niños de 6 a 36 meses acompañados de un adulto
Participación: Con inscripción previa en el formulario online o telefónicamente en la Biblioteca Clara Campoamor

TALLER: "Urban Sketching"

Saps què és l’Urban Sketching? Es tracta de la pràctica de dibuixar allò que ens rodeja, el nostre entorn immediat, els paisatges de la nostra vida quotidiana.
El David Morales (@dava22 a Instagram), arquitecte i il·lustrador especialitzat en Urban Sketching, ens ensenyarà consells i tècniques per iniciar-nos en aquest fascinant món, i els companys de L’Avenç de Cornellà ens informaran sobre els contextos i les peculiaritats històriques.

Aquesta vegada proposem dibuixar l’estació de la Rodalies en la Plaça de l’Estació. Es tracta de l’estació més antiga en funcionament de l’Estat, juntament amb la de Molins de Rei.

Material que cal portar per a l’activitat:

• Una llibreta
  • Un llapis HB
  • Goma d’esborrar
  • Retoladors calibrats: 01, 05 i 08

Lloc: Estació de Rodalies
A càrrec d’Avenç Cornellà i David Morales (arquitecte i dibuixant).
Públic jove i adult
Participació: Inscripcions al formulari o a la Biblioteca Central

TALLER: "Urban Sketching"

¿Sabes lo que es Urban Sketching? Se trata de la práctica de dibujar lo que nos rodea, nuestro entorno inmediato, los paisajes de nuestra vida cotidiana.
David Morales (@dava22 en Instagram), arquitecto e ilustrador especializado en Urban Sketching, nos enseñará consejos y técnicas para iniciarnos en este fascinante mundo, y los compañeros de L’Avenç de Cornellà nos informarán sobre los contextos y las peculiaridades históricas.

Esta vez proponemos dibujar la estación de la RENFE en la calle Joan Maragall. Se trata de la estación más antigua en funcionamiento de todo el estado español junto con la de Molins de Rei.

Material que hay que traer para la actividad:

• Una libreta
  • Un lapiz HB
  • Goma de borrar
  • Retuladores calibrados: 01, 05 y 08

Lugar: Estación de Rodalies
A cargo de Avenç Cornellà y David Morales (arquitecto y dibujante)
Público joven y adulto
Participación: Inscripciones en formulario o en la Biblioteca Central