17/05/24 (18.00)

CREA... ACCIÓ! “Dones de la mar”

Biòlogues, oceanògrafes, bussejadores i investigadores del mar. Dones excepcionals que podrem conèixer i dibuixar, bussejant amb animals com tortugues, balenes i coralls. (Aquesta activitat s’emmarca en el programa Bibliolab de la Gerència del Servei de Biblioteques de la Diputació de Barcelona)

Lloc: Sala Infantil
A càrrec: de Sandra Uve (il·lustradora, divulgadora científica i escriptora)
Públic: Adreçat a infants de 6 a 16 anys
Participació: Inscripcions a través de la Biblioteca Sant Ildefons o al següent enllaç

17/05/24 (18.00)

CREA... ACCIÓ! “Mujeres del mar”

Biólogas, oceanógrafas, buceadoras e investigadoras del mar. Mujeres excepcionales que podremos conocer y dibujar, buceando con animales como tortugas, ballenas y corales. (Esta actividad se enmarca en el programa Bibliolab de la Gerència del Servei de Biblioteques de la Diputació de Barcelona)

Lugar: Sala Infantil
A cargo: de Sandra Uve (ilustradora, divulgadora científica y escritora)
Público: Dirigido a niños de 6 a 16 años
Participación: Inscripciones a través de la Biblioteca Sant Ildefons o en el siguiente enlace (Lista de espera)

17/05/24 (18.30)

PRESENTACIÓ LITERÀRIA: "Jonás, ¿dónde vas?" d'Alberto Campos

Presentació a càrrec de l’autor, Alberto Campos. Es podrà gaudir de projecció i material addicional que farà de la presentació una experiència única i amena.

Lloc: Sala Raimon Llort
A càrrec d’Alberto Campos (autor)
Públic jove i adult

17/05/24 (18.30)

PRESENTACIÓN LITERARIA: "Jonás, ¿dónde vas?" de Alberto Campos

Presentación a cargo del autor Alberto Campos. Se podrá gozar de proyección y material adicional que hará de la presentación una experiencia única y amena.

Lugar: Sala Raimon Llort
A cargo de Alberto Campos (autor)
Público joven y adulto