CINEMA AL TITAN: “All that jazz: empieza el espéctaculo”, de Bob Fosse

Cinefòrum d’aquest film de 1979 de Bob Fosse. Una pel·lícula que ofereix una mirada intensa i vibrant del món del teatre musical. A través de l’experiència del protagonista, un coreògraf aclamat, s’exploren les profunditats de la passió artística, les relacions personals complicades i la confrontació amb la mort. Un espectacle que captiva l’espectador amb la seva energia, oferint una visió impactant del món de l’art escènic.

Lloc: Biblioteca Marta Mata (Sala Titan)
A càrrec: de Jaume Vidal (expert en cinema)

CINEMA AL TITAN: “All that jazz: empieza el espéctaculo”, de Bob Fosse

Cinefórum de este film de 1979 de Bob Fosse. Una película que ofrece una mirada intensa y vibrante del mundo del teatro musical. A través de la experiencia del protagonista, un coreógrafo aclamado, se exploran las profundidades de la pasión artística, las relaciones personales complicadas y la confrontación con la muerte. Un espectáculo que cautiva al espectador con su energía, ofreciendo una visión impactante del mundo del arte escénico.

Lugar: Biblioteca Marta Mata (Sala Titan)
A cargo: de Jaume Vidal (experto en cine)

16/05/24 (18.00)

CLUB DE CÒMIC JOVE: "Badabam!"

16/05/2024 (18.00 h). BIBLIOTECA TERESA PÀMIES. Joves d’entre 12 i 16 anys. AMB INSCRIPCIÓ. “Descobrim noves maneres de gaudir dels còmics amb el Daniel i la Laura, uns autèntics experts i apassionants de les històries dibuixades!”

16/05/24 (18.00)

CLUB DE CÓMIC JUVENIL: "Badabam!"

16/05/2024 (18.00 h). BIBLIOTECA TERESA PÀMIES. Jóvenes de entre 12 y 16 años. CON INSCRIPCIÓN. “¡Descubrimos nuevas maneras de disfrutar de los cómics con Daniel Cúster, un auténtico crack que puedes seguir en el mundo digital!”

16/05/24 (18.30)

PRESENTACIÓ LITERÀRIA: "50 poesies per la vida i 50 reflexions per elevar la consciència" d'Oscar Oliver

En aquesta obra trobareu poesia sobre temes vitalistes i l’explicació de l’autor de cada poema. El conjunt és una obra on poder reflexionar sobre la dimensió espiritual de l’ésser humà.

Lloc: Sala Raimon Llort
A càrrec d’Oscar Oliver Lagardera (autor)
públic jove i adult

16/05/24 (18.30)

PRESENTACIÓN LITERARIA: "50 poesías para la vida y 50 reflexiones para elevar la consciencia" de Oscar Oliver

En esta obra encontrarás poesía sobre temas vitalistas y la explicación del autor de cada uno de los poemas. El conjunto es una obra en la que poder reflexionar sobre la dimensión espiritual del ser humano.

Lugar: Biblioteca Central de Cornellà
A cargo de Oscar Oliver Lagardera (autor)
Público joven y adulto