22/04/24 (19.00) - 29/04/24 (20.00)

TALLER: "Percepció de la realitat: veiem les coses com som i no com són"

La manera com veiem les coses, com les percebem, ens pot fer perdre el sentit de l’humor, la paciència i l’equilibri. De passada, es veurà afectada l’energia amb què comptem, ja que la consumirem en mal humorar-nos per una cosa que, a priori, no revesteix cap gravetat. La forma d’acabar amb aquest cercle viciós passa per adonar-nos que la realitat no ha de ser com jo la veig, sinó que potser és d’una manera diferent. Per això cal fer una pausa i reflexionar sobre el que està passant de forma objectiva. En aquest taller us expliquen com.

Lloc: Sala Raimon Llort
A càrrec d’Alícia Navarro (psicòloga i mediadora familiar)
Públic jove i adult
Participació: Inscripcions al formulari o a la Biblioteca Central

22/04/24 (19.00) - 29/04/24 (20.00)

TALLER: "Percepción de la realidad: vemos las cosas como somos y no como son"

La manera cómo vemos las cosas, como las percibimos, nos puede hacer perder el sentido del humor, la paciencia y el equilibrio. De paso, se va a ver afectada la energía con la que contamos, ya que la vamos a consumir en malhumorarnos por algo que, a priori, no reviste gravedad alguna. La forma de acabar con este círculo vicioso, pasa por darnos cuenta de que la realidad no tiene por qué ser como yo la veo, sino que puede que sea de una forma diferente. Para ello es necesario hacer una pausa y reflexionar sobre lo que está ocurriendo de forma objetiva. En este taller te explican cómo.

Lugar: Sala Raimon Llort
A cargo de Alícia Navarro (psicóloga y mediadora familiar)
Público joven y adulto
Participación: Inscripciones al formulario o a la Biblioteca Central

27/04/24 (11.00)

DISSABTES FAMILIARS: Els més petits de tots: “¡Pim, pam, pum! Cuentos divertidos para niños y niñas”

Selecció de contes breus per a descobrir junts com s’amaga la màgia de les paraules en els sons curiosos i entre els dits de la ma. Contes i cançons per a un públic petit, però amb grans orelles!

Lloc: Biblioteca Marta Mata  (Sala Taller d’Infants)
A càrrec: de Rubén Martínez Santana
Públic: Adreçat a infants de 6 a 36 mesos acompanyats d’un adult
Participació: Al següent formulari

27/04/24 (11.00)

Selección de cuentos breves para descubrir juntos cómo se esconde la magia de las palabras en los sonidos curiosos y entre los dedos de la mano. ¡Cuentos y canciones para un público pequeño pero con grandes orejas!

Lugar: Biblioteca Marta Mata (Sala Taller d’Infants)
A cargo: de Rubén Martínez Santana
Público: Dirigido a infantes de 6 a 36 meses acompañados de un adulto