Biblioteca Teresa Pàmies

CLUB DE CÓMIC JUVENIL: "Badabam!"

11/04/2024 (18.00 h). BIBLIOTECA TERESA PÀMIES. Jóvenes de entre 12 y 16 años. CON INSCRIPCIÓN. “¡Descubrimos nuevas maneras de disfrutar de los cómics con Daniel Cúster, un auténtico crack que puedes seguir en el mundo digital!”

PRESENTACIÓ DE LLIBRE-TALLER: “Max, què sents?”, de Roser Dagà

Amb motiu del Dia Mundial de l’Autisme es presentarà aquest llibre, que vol ajudar-nos a descobrir el valor de la diversitat: en Max és un nen amb necessitats educatives especials, no té llenguatge i mostra dificultats per expressar els seus sentiments i emocions; a l’escola és molt estimat pels seus companys/es, però a vegades ells no entenen algunes de les seves reaccions o conductes i s’enfaden amb ell; una companya de classe l’observa i vol descobrir què significa tot el que en Max fa a l’escola.

Lloc: Biblioteca Marta Mata (Sala Taller d’Infants)
A càrrec: d’AFDA Catalunya
Públic: Adreçat a famílies amb infants amb trastorns del neurodesenvolupament
Participació: Amb inscripció prèvia a través del següent formulari.

PRESENTACIÓN DEL LIBRO-TALLER: “Max, què sents?”, de Roser Dagà

Con motivo del Día Mundial del Autismo se presentará este libro, que quiere ayudarnos a descubrir el valor de la diversidad: Max es un niño con necesidades educativas especiales, no tiene lenguaje y muestra dificultades para expresar sus sentimientos y emociones; en la escuela es muy querido por sus compañeros/as, pero a veces ellos no entienden algunas de sus reacciones o conductas y se enfadan con él; una compañera de clase lo observa y quiere descubrir qué significa todo lo que Max hace en la escuela.

Lugar: Biblioteca Marta Mata (Sala Taller d’Infants)
A cargo: de AFDA Catalunya
Público: Dirigido a famílias con infantes con trastornos de neurodesarrollo
Participación: Con inscripción prévia en el siguiente formulario.