Biblioteca Teresa Pàmies

ESPECTACLE SONOR DE POESIA: "Dels límits coneguts"

ATENCIÓ: A causa d’un imprevist, l’activitat ha hagut de ser cancel·lada. Disculpeu les molèsties.

Celebrem el Dia Mundial de la Poesia amb un espectacle sonor, un viatge pels marges de la intimitat i alhora un descobriment per reconèixer, amb contundència, un temps present que cal temptar.

Lloc: Pati exterior
A càrrec de Controversia (Cristina Gimenez Barrera: textos i veu + David M. Landry: guitarra)
Públic jove i adult

Biblioteca Teresa Pàmies

ESPECTÁCULO SONORO DE POESÍA: "Dels límits coneguts"

Celebramos el Día Mundial de la Poesía con un espectáculo sonoro, un viaje por los márgenes de la intimidad y al mismo tiempo un descubrimiento para reconocer, con contundencia, un tiempo presente que hay que tentar.

Lugar: Patio exterior
A cargo de Controversia (Cristina Gimenez Barrera: textos y voz + David M. Landry: guitarra)
Público joven y adulto

21/03/24 (18.00)

TALLER: "Criança i famílies"

Avui en dia, vivim envoltats de pantalles i formen part del dia a dia dels nostres fills i filles. En aquest taller aprendràs a posar límits sans i adequats!

Lloc: Sala Raimon Llort
A càrrec de Clara Núñez, Anna Palencia-Lefler (Referents de Benestar Emocional i Comunitari del CAP Jaume Soler i CAP Gavarra) i l’equip de Pediatria
Públic jove i adult