20/03/24 (18.00)

CREA... ACCIÓ!: “Taller de construcció d’un joc tecnològic”

Voleu construir un disparador d’aire que faci flotar les pilotetes com si res? O bé una alarma electrònica científica? Doncs en aquest taller en tindreu l’oportunitat!

Lloc: Biblioteca Marta Mata  (Sala Taller d’Infants)
A càrrec: del personal de la biblioteca
Públic: Adreçat a infants a partir de 5 anys acompanyats d’un adult
Participació: Amb inscripció prèvia a través del següent formulari online o telefònicament a la Biblioteca Marta Mata

20/03/24 (18.00)

CREA... ACCIÓ!: “Taller de construcción de un juego tecnológico”

¿Queréis construir un disparador de aire que haga flotar las pelotitas como si nada? ¿O bien una alarma electrónica científica? ¡Pues en este taller tendréis la oportunidad!

Lugar: Biblioteca Marta Mata  (Sala Taller d’Infants)
A cargo: del personal de la biblioteca
Público: Dirigido a infantes a partir de 5 años acompañados de un adulto
Participación: Con inscripción previa a través del siguiente formulario online o telefònicament a la Biblioteca Marta Mata

20/03/24 (18.30)

CLUB LLEGIR L’ÒPERA: “Manon Lescaut”, de Giacomo Puccini

Nova sessió del club que apropa als usuaris de les biblioteques públiques al món de l’òpera. En aquesta ocasió es comentarà l’òpera “Manon Lescaut” del compositor italià Giacomo Puccini (1858-1924), coincidint amb la seva representació a l’Auditori de Cornellà el 24 de març. Va ser el primer gran èxit de Puccini. L’òpera gira al voltant de la hipocresia d’una societat corrompuda i ens presenta una noia, a qui la seva família vol tancar en un convent, la qual s’enamora abans que puguin fer-ho i fuig amb el seu promès.

Lloc: Biblioteca Marta Mata (Sala Titan)
A càrrec: de Montserrat Galícia (escriptora)

20/03/24 (18.30)

CLUB LLEGIR L’ÒPERA: “Manon Lescaut”, de Giacomo Puccini

Nueva sesión del club que acerca a los usuarios de las bibliotecas públicas al mundo de la ópera. En esta ocasión se comentará la ópera “Manon Lescaut” del compositor italiano Giacomo Puccini (1858-1924), coincidiendo con su representación en el Auditorio de Cornellá el 24 de marzo. Fue el primer gran éxito de Puccini. La ópera gira alrededor de la hipocresía de una sociedad corrompida y nos presenta una chica, a quien su familia la quiere encerrar en un convento, la cual se enamora antes de que puedan hacer y huye con su prometido.

Lugar: Biblioteca Marta Mata (Sala Titan)
A cargo: de Montserrat Galícia (escritora)