14/03/24 (18.00)

CINEMA AL TITAN: “Alma salvaje” de Jean-Marc Vallée

Cinefòrum d’aquest film de 2014 de Jean-Marc Vallée. La pel·lícula narra la història de la jove Cheryl Strayed qui, després d’unes dures experiències personals que la van fer tocar fons amb el seu divorci i sobretot amb la mort de la seva mare, va decidir recórrer en solitari i sense experiència més de 1600 quilòmetres pel Sendero de las Cimas del Pacífic, que travessa el desert de Mojave i puja fins a la frontera entre els estats d’Oregon i Washington, en un intent de trobar-se ella mateixa.

Activitat inclosa en la programació del 8M, Dia Internacional de les Dones.

Lloc: Biblioteca Marta Mata (Sala Titan)
A càrrec: de Jaume Vidal (expert en cinema)
Públic: Joves i adults

14/03/24 (18.00)

CINEMA AL TITAN: “Alma salvaje” de Jean-Marc Vallée

Cinefórum de este film de 2014 de Jean-Marc Vallée. La película narra la historia de la joven Cheryk Strayed quien, después de unas duras experiencias personales que la hicieron tocar fondo con su divorcio y sobre todo con la muerte de su madre, decidió recorrer en solitario y sin experiencia más de 1600 kilómetros por el Sendero de las Cimas del Pacífico, que atraviesa el desierto de Mojave y sube hasta la frontera entre los estado de Oregón y Washington, en un intento de encontrarse ella misma.

Actividad incluida en la programación del 8M, Día Internacional de las Mujeres.

Lugar: Biblioteca Marta Mata (Sala Titan)
A cargo: de Jaume Vidal (experto en cine)
Público: Jóvenes y adultos