07/03/24 (16.00)
Biblioteca Clara Campoamor

TALLER DE BENESTAR EMOCIONAL: "Autoestima i autoconcepte"

Què és i com es construeix una bona autoestima? Quines diferències hi ha entre autoestima i autoconcepte? Treballarem de forma pràctica l’autoconeixement, per pensar sobre nosaltres mateixos i la valoració que fem de nosaltres.

Lloc: Biblioteca Clara Campoamor (Sala Polivalent)
A càrrec: de Clara Núñez (Referent de Benestar Emocional del CAP Jaume Soler) i Carla Nacher (Referent de Benestar Emocional CAP Doctor Martí Julià).
Públic: Joves i adults

07/03/24 (16.00)
Biblioteca Clara Campoamor

TALLER DE BIENESTAR EMOCIONAL: "Autoestima y autoconcepto"

¿Qué es y cómo se construye una buena autoestima? ¿Qué diferencias existen entre autoestima y autoconcepto? Trabajaremos de forma práctica el autoconocimiento, para pensar sobre nosotros mismos y la valoración que hacemos de nosotros.

Lugar: Biblioteca Clara Campoamor (Sala Polivalente)
A cargo: de Clara Núñez (Referente de Bienestar Emocional del CAP Jaume Soler) y Carla Nacher (Referente de Bienestar Emocional CAP Doctor Martí Julià).
Público: Jóvenes y adultos

07/03/24 (18.00)

Crea...acció! Un camp de flors: descobrim Yayoi Kusama

En aquest taller ens endinsarem en l’univers de la Yayoi Kusama, una artista japonesa contemporània que treballa amb una gran varietat de llenguatges artístics com ara la pintura, l’escultura, la performance o la instal·lació. Tota la seva obra es basa en la repetició de motius i patrons, principalment el punt.

Us proposem fer un mural col·lectiu inspirant-nos en l’univers d’aquesta genial artista. Treballarem a partir de la idea del punt, els patrons i la repetició de motius. En acabar, transformarem tots aquests punts en una composició d’un camp de flors com si es tractés d’un jardí imaginari.

8 de març Dia Internacional de les dones

A càrrec de Catàrtic
Públic: famílies amb infants de 5 a 10 anys
Participació: Places exhaurides.

07/03/24 (18.00)

Crea...acció! Un campo de flores: descubrimos a Yayoi Kusama

En este taller nos sumergiremos en el universo de Yayoi Kusama, una artista japonesa contemporánea que trabaja con una gran variedad de lenguajes artísticos como la pintura, la escultura, la performance o la instalación. Toda su obra se basa en la repetición de motivos y patrones, principalmente el punto.

Os proponemos hacer un mural colectivo inspirándonos en el universo de esta genial artista. Trabajaremos a partir de la idea del punto, los patrones y la repetición del motivo. Al acabar, transformaremos todos estos puntos en una composición de un campo de flores como si se tratará de un jardín imaginario.

8 de marzo Dia Internacional de la mujer

A cargo de Catàrtic