01/03/24 (18.00)

8M, DÍA INTERNACIONAL DE LAS MUJERES CREA...ACCIÓ “Diseña y estampa tu bolso. Celebramos el Día de las Mujeres”

¡Ven a diseñar y estampar tu bolsa de algodón reutilizable del 8M para llevarte tus libros de la biblioteca!

A cargo: de Catàrtic
Público: Dirigiso a niños entre 6 y 12 años
Participación: Inscripciones a través de la Biblioteca Sant Ildefons o en el seguiente enlace. (Lista de espera)

01/03/24 (18.00)

8M, DIA INTERNACIONAL DE LES DONES CREA...ACCIÓ “Dissenya i estampa la teva bossa. Celebrem el Dia de les Dones”

Vine a dissenyar i estampar la teva bossa de cotó reutilitzable del 8M per emportar-te els teus llibres de la biblioteca!

A càrrec: de Catàrtic
Públic: Adreçat a infants entre 6 i 12 anys
Participació: Inscripcions a través de la Biblioteca Sant Ildefons o al següent enllaç. (Llista d’espera)

Biblioteca Clara Campoamor

STORYTIME: Around the World

Una nena rep una invitació per anar a la festa d’aniversari de la reina d’Anglaterra i viatja per tot el món per trobar el regal adient. Un cop el té, es presenta a la festa… i la reina també li fa un regal d’allò més especial, a ella i a tots els nens del públic!

Lloc: Biblioteca Clara Campoamor (Àrea Infantil)
A càrrec de: Kids&Us Cornellà School of English
Públic: Adreçat a infants de 3 a 7 anys acompanyats d’un adult

Biblioteca Clara Campoamor

STORYTIME: Around the World

Una niña recibe una invitación para ir a la fiesta de cumpleaños de la reina de Inglaterra y viaja por todo el mundo para encontrar el regalo adecuado. Una vez lo tiene, se presenta a la fiesta… ¡y la reina también le hace un regalo de lo más especial, a ella ya todos los niños del público!

Lugar: Biblioteca Clara Campoamor (Área Infantil)
A cargo de: Kids&Us Cornellà School of English
Público: Dirigido a niños de 3 a 7 años acompañados de un adulto