29/02/24 (18.00)

TALLER: "cuida la teva autoestima i diàleg intern"

En aquest taller parlarem sobre què és l’autoestima i com ens pot ajudar a empoderar-nos, i també coneixerem l’influència d’aquesta en la comunicació amb els altres i amb nosaltres mateixes.

Data de l’activitat: 29 de febrer.
Hora: 18:00 h.
Ubicació: Sala Raimon Llort (Biblioteca Central de Cornellà).
A càrrec de: Clara Núñez (referent de Benestar Emocional i Comunitari del CAP Jaume Soler) i Anna Palencia-Lefler (Referent de Benestar Emocional i Comunitari del CAP Gavarra).
Inscripcions: no cal inscripció prèvia.
Activitat recomanada per públic: jove i adult.

29/02/24 (18.00)

TALLER: "cuida tu autoestima y el dialogo interno"

En este taller hablaremos sobre qué es la autoestima y cómo puede ayudarnos a empoderarnos, y también conoceremos la influencia de ésta en la comunicación con los demás y con nosotros mismos.

Fecha de la actividad: 29 de febrero.
Hora: 18:00 h.
Ubicación: Sala Raimon Llort (Biblioteca Central de Cornellà).
A cargo de: Clara Núñez (referente de Benestar Emocional i Comunitari del CAP Jaume Soler) y Anna Palencia-Lefler (referente de Benestar Emocional i Comunitari del CAP Gavarra).
Inscripciones: no es necesaria inscripción previa.
Actividad recomendada para público: joven y adulto.