20/02/24 (19.00)

PRESENTACIÓ DEL LLIBRE: “30+10 fragments d’òpera que has de conèixer per gaudir-ne una mica més”, de Montserrat Galícia i Anna Ferrando

Presentació d’aquest llibre, complement ideal del llibre anterior de les mateixes autores 50+10 fragments d’òpera que heu de conèixer, si voleu presumir una mica. Ja no us cal presumir, ara ja us heu fet socis i sòcies d’un club molt especial, el club dels aficionats i aficionades a l’òpera, i podreu ampliar-ne els coneixements mentre el llegiu.

Lloc: Biblioteca Marta Mata (Sala Titan)

20/02/24 (19.00)

PRESENTACIÓN DEL LIBRO: “30+10 fragments d’òpera que has de conèixer per gaudir-ne una mica més”, de Montserrat Galícia i Anna Ferrando

Presentación de este libro, complemento ideal del libro anterior de las mismas autoras, 50+10 fragments d’òpera que heu de conèixer, si voleu presumir una mica. Ya no os hace falta presumir, ahora ya os habéis hecho socios y socias de un club muy especial, el club de los aficionados y aficionadas a la ópera, y podréis ampliar los conocimientos mientras lo leéis.

Lugar: Biblioteca Marta Mata (Sala Titan)