14/02/24 (18.00)

CREA... ACCIÓ!: “La gran fábrica de las palabras”

Existe un país donde para hablar se tienen que comprar las palabras: es el país de la gran fábrica de las palabras. Oriol no tiene dinero para comprar palabras, pero quiere a Ariadna con todo su corazón. ¿Cómo lo hará para decirle lo que siente?

Ven a escuchar esta maravillosa historia y decora una bonita caja para guardar las palabras más bonitas.

Lugar: Biblioteca Marta Mata (Sala Taller d’Infants)
A cargo: de Umpalumpa
Público: Dirigido a infantes a partir de 3 años acompañados de un adulto
Participación: Con inscripción previa en el siguiente formulario o telefónicamente en la Biblioteca Marta Mata

14/02/24 (18.00)

CREA... ACCIÓ!: “La gran fàbrica de les paraules”

Existeix un país on per parlar s’han de comprar les paraules: és el país de la gran fàbrica de les paraules. L’Oriol no té diners per comprar paraules, però estimà l’Ariadna amb tot el seu cor. Com s’ho farà per dir-li el que sent?

Vine a escoltar aquesta meravellosa història i decora una bonica caixa per guardar-hi les paraules més boniques.

Lloc: Biblioteca Marta Mata (Sala Taller d’Infants)
A càrrec: d’Umpalumpa
Públic: Adreçat a infants a partir de 3 anys acompanyats d’un adult
Participació: Amb inscripció prèvia al següent formulari o telefònicament a la Biblioteca Marta Mata