12/02/24 (18.30)

CLUB LLEGIR L’ÒPERA: “Un ballo in maschera”, de Giuseppe Verdi

Nova sessió del club que apropa als usuaris de les biblioteques públiques al món de l’òpera. Coordinat amb la programació de la Temporada 2023/24 del Gran Teatre del Liceu, es comentaran un seguit d’obres a partir del seu visionat o audició. En aquesta ocasió es comentarà “Un ballo in maschera”, del compositor italià Giuseppe Verdi (1813-1901), amb un argument inspirat en els esdeveniments que van envoltar l’assassinat del rei Gustau III de Suècia en un ball de disfresses l’any 1792.

Lloc: Biblioteca Marta Mata (Sala Titan)
A càrrec: de Montserrat Galícia (escriptora)
Públic: Joves i adults

12/02/24 (18.30)

CLUB LLEGIR L’ÒPERA: “Un ballo in maschera”, de Giuseppe Verdi

Nueva sesión del club que acerca a los usuarios de las bibliotecas públicas al mundo de la ópera. Coordinado con la programación de la Temporada 2023/24 del Gran Teatre del Liceu, se comentarán un seguido de obras a partir de su visionado o audición. En esta ocasión se comentará “Un ballo in maschera”, del compositor italiano Giuseppe Verdi (1813-1901), con un argumento inspirado en los sucesos que envolvieron el asesinato del rey Gustavo III de Suecia en un baile de disfraces en 1792.

Lugar: Biblioteca Marta Mata (Sala Titan)
A cargo: de Montserrat Galícia (escritora)
Público: Jóvenes y adultos