20/03/23 (19.00)
Biblioteca Sant Ildefons

MESA REDONDA “Mujeres de Cornellà: movimiento social y obrero”

En conmemoración del Día de la Mujer Trabajadora, os invitamos a compartir un diálogo con Carmen Romero, Dolors Freixenet y Teo Pavón, tres mujeres cornellanencas que con su trayectoria vital, su trabajo, su lucha y su compromiso han contribuido a promover tejido social y reivindicativo en nuestra ciudad. Las tres son protagonistas de una historia que ha construido un paisaje urbano de convivencia, libertad y respeto.

A cargo de: Dolors Freixenet, Carmen Romero i Teo Pavón

20/03/23 (19.00)
Biblioteca Sant Ildefons

TAULA RODONA “Dones de Cornellà: moviment social i obrer”

En commemoració del Dia de la Dona Treballadora, us convidem a compartir un diàleg amb Carmen Romero, Dolors Freixenet i Teo Pavón, tres dones cornellanenques que amb la seva trajectòria vital, el seu treball, la seva lluita i el seu compromís han contribuït a promoure teixit social i reivindicatiu a la nostra ciutat. Totes tres són protagonistes d’una història que ha bastit un paisatge urbà de convivència, llibertat i respecte.

A càrrec de: Dolors Freixenet, Carmen Romero i Teo Pavón