24/02/23 (18.00)

CREA... ACCIÓ! “Laboratori de lectura i imatges. Casa!”

Dibuixo una casa: parets, porta, finestres, teulada, un núvol, amics i arbres.
A casa, guardo les meves coses, els meus secrets i els meus desitjos.
Si la casa queda lluny o ja no té parets ni porta, la casa és un dibuix que persisteix a dins meu, a dins nostre, al cap i al cor. Casa meva. Casa nostra. Casa!
Aquest laboratori serà un espai de creació i experimentació que ens donarà l’oportunitat de canviar de casa. Ens convertirem durant una estona en arquitectes i podrem decidir on viure i de quina manera, a partir dels millors àlbums il·lustrats.

A càrrec de: Ibbycat i del personal de la biblioteca
Públic: Adreçat a infants de 4 a 9 anys amb les seves famílies
Participació: Inscripcions a través de la Biblioteca Sant Ildefons o directament al formulari en línia

24/02/23 (18.00)

CREA... ACCIÓ! “Laboratori de lectura i imatges. Casa!”

Dibujo una casa: paredes, puerta, ventanas, tejado, una nube, amigos y árboles.
En casa, guardo mis cosas, mis secretos y mis deseos.
Si la casa queda lejos o ya no tiene paredes ni puerta, la casa es un dibujo que persiste adentro mío, adentro nuestro, en el jefe y en el coro. Casa mía. Casa nuestra. Casa!
Este laboratorio será un espacio de creación y experimentación que nos dará la oportunidad de cambiar de casa. Nos convertiremos durante un rato en arquitectos y podremos decidir donde vivir y de qué manera, a partir de los mejores álbumes ilustrados.

A cargo de: Ibbycat y del personal de la biblioteca
Público: Dirigido a niños de 4 a 9 años con sus familias
Participación: Inscripciones a través de la Biblioteca Sant Ildefons o directamente en formulario online

Biblioteca Teresa Pàmies

Presentació del 18é Premi Atrapallibres

Tens entre 9 i 12 anys? T’agradaria formar part d’un jurat literari format per milers de lectors i lectores com tu?

No t’ho pensis més i participa en els Premis Atrapallibres!
Decideix quina de les tres finalistes és la millor obra publicada en català l’any anterior. Més de 10.000 infants d’arreu de Catalunya participaran en l’edició d’enguany per votar el 18è Premi Atrapallibres.

En aquesta primera sessió descobriràs quins son els llibres candidats al premi i t’explicarem tots els detalls de participació.

Lloc: Biblioteca Teresa Pàmies

A càrrec de: personal de la biblioteca

Públic: infants de 9 a 12 anys

Participació: Inscripcions en aquest formulari o telefònicament a la Biblioteca Teresa Pàmies

Biblioteca Teresa Pàmies

Presentación del 18o Premio Atrapallibres

¿Tienes entre 9 y 12 años? ¿Te gustaría formar parte de un jurado literario formado por miles de lectores y lectoras como tú?

¡No te lo pienses más y participa en los Premios Atrapallibres!
Decide cuál de las tres finalistas es la mejor obra publicada en catalán el año anterior. Más de 10.000 niños de toda Cataluña participarán en la edición de este año para votar el 18º Premio Atrapallibres.

En esta primera sesión descubrirás cuáles son los libros candidatos al premio y te explicaremos todos los detalles de participación.

Lugar: Biblioteca Teresa Pàmies

A cargo de: personal de la biblioteca

Público: infantil de 9 a 12 años

Participación: Inscripciones en este formulario o telefónicamente en la Biblioteca Teresa Pàmies.