22/02/23 (11.00)

ENFORTIR CORNELLÀ "Al teu costat, fem una llar més segura"

Bombers de Barcelona i Televida ens conviden a escoltar aquesta conferència on la seguretat de la llar serà el tema primordial.

Aquesta sessió forma part del projecte “Enfortir Cornellà”, una iniciativa que té com a objectiu posar en valor els pilars sobre els quals se sustenta la societat cornellanenca. Els àmbits d’actuació del projecte són el medi ambient, la convivència i el benestar social.

Podeu consultar la programació general de programa “Enfortir Cornellà” per participar en les xerrades que siguin del vostre interès.

Lloc: Sala Llort. Biblioteca Central de Cornellà
A càrrec de: Bombers de Barcelona i Televida
Públic: Adults i Jove

22/02/23 (11.00)

Fortalecer CORNELLÀ "A tu lado, hagamos un hogar más seguro"

Bomberos de Barcelona y Televida nos invitan a escuchar esta conferencia en la que la seguridad del hogar será el tema primordial.

Esta sesión forma parte del proyecto “Fortalecer Cornellà”, una iniciativa que tiene como objectivo poner en valor los pilares sobre los cuales se sustenta la sociedad cornellanense. Los ámbitos de actuación del proyecto son el medio ambiente, la convivencia y el bienestar social.

Podeis consultar la programación general del proyecto en “Fortalecer Cornellá” para participar en las diferentes actividades que sean de vuestro interés.

Lloc: Sala Raimon Llort. Biblioteca Central de Cornellà
A càrrec de: Bomberos de Barcelona y Televida
Públic: Adultos y Joven

22/02/23 (18.00)
Biblioteca Teresa Pàmies

CLUB DE LECTURA: Tardes de novel·la

Els inscrits al club, poden participar de les trobades mensuals de la Biblioteca Teresa Pàmies per parlar de literatura de tots els temps i geografies.

En aquesta sessió comentarem “Terra somnàmbula”, de Mia Couto (1992), considerada una de les millors novel·les africanes del segle XX, que contraposa el drama de la guerra a Moçambic amb el valor i l’esperança en la humanitat, de la mà d’una de les plomes més reconegudes de les lletres portugueses.

A càrrec de: Roger Cañada (bibliotecari)
Públic: joves i adults
Participació: Inscripcions telefònicament o a través del formulari

22/02/23 (18.00)
Biblioteca Teresa Pàmies

CLUB DE LECTURA: Tardes de novel·la

Los inscritos en el club pueden participar de los encuentros mensuales de la Biblioteca Teresa Pàmies en los que conversamos sobre de literatura de todos los tiempos y geografías.

En esta sesión comentaremos “Tierra sonámbula”, de Mia Couto (1992), considerada una de las mejores novelas africanas del siglo XX, en la que se contrapone el drama de la guerra en Mozambique con el valor y la esperanza en la humanidad, de la mano de una de las plumas más reconocidas de las letras portuguesas.

A cargo de: Roger Cañada (bibliotecario)
Público: jóvenes y adultos
Participación: Inscripciones telefónicamente o a través del formulario

22/02/23 (18.30)

ENFORTIR CORNELLÀ "Què cal saber sobre l'insomni"

Montserrat Ochoa ens donarà les indicacions pertinents per a conciliar el somni de manera natural i efectiva.

Lloc: Sala Llort. Biblioteca Central de Cornellà
A càrrec de: Montserrat Ochoa
Públic: Adults i Jove

22/02/23 (18.30)

ENFORTIR CORNELLÀ "Qué se debe saber sobre el insomnio"

Montserrat Ochoa nos dará las indicaciones pertinentes para conciliar el sueño de forma natural y efectiva.

Esta sesión forma parte del proyecto “Fortalecer Cornellà”, una iniciativa que tiene como objetivo poner en valor los pilares sobre los que se sustenta la sociedad cornellanense. Los ámbitos de actuación del proyecto son el medio ambiente, la convivencia y el bienestar social.

Puede consultar la programación general de programa “Fortalecer Cornellà” para participar en las charlas que sean de su interés.

Lugar: Sala Llort. Biblioteca Central de Cornellà
A cargo de: Montserrat Ochoa
Público: Adultos y Joven

LLEGIR L’ÒPERA: “Macbeth” de Giuseppe Verdi

Audició comentada de fragments de l’opera Macbeth de Giuseppe Verdi, autor italià de grans òperes com són Rigoletto, El trobador o La traviata. Aquesta obra, estrenada a Florència l’any 1847, fou la primera de les obres de Shakespeare que va adaptar a l’escena operística. Els comentaris aniran a càrrec de l’escriptora cornellanenca Montserrat Galícia, autora també del llibre de divulgació operística 50+10 fragments d’òpera que has de conèixer conjuntament amb Anna Ferrando.

A càrrec: de Montserrat Galícia (escriptora)
Públic: Adults i joves

LLEGIR L’ÒPERA: “Macbeth” de Giuseppe Verdi

Audición comentada de fragmentos de la ópera Macbeth de Giuseppe Verdi, autor italiano de grandes óperas como son Rigoletto, El trobador o La traviata. Esta obra, estrenada en Florència el año 1847, fue la primera de las obras de Shakespeare que adaptó a la escena operística. Los comentarios correrán a cargo de la escritora cornellanense Montserrat Galícia, autora también del libro de divulgación operística 50+10 fragments d’ópera que debes conocer conjuntamente con Anna Ferrando.

A cargo: de Montserrat Galícia (escritora)
Público: Adultos y jóvenes