20/02/23 (18.00)

ENFORTIR CORNELLÀ "La seguretat local"

Xerrada on Policia local i Mossos d’esquadra ens donaran bons consells per millorar la seguretat al municipi.

Aquesta sessió forma part del projecte “Enfortir Cornellà”, una iniciativa que té com a objectiu posar en valor els pilars sobre els quals se sustenta la societat cornellanenca. Els àmbits d’actuació del projecte són el medi ambient, la convivència i el benestar social.

Podeu consultar la programació general de programa “Enfortir Cornellà” per participar en les xerrades que siguin del vostre interès.

Lloc: Sala Raimon Llort. Biblioteca Central de Cornellà
A càrrec de: Policia Local i Mossos d’esquadra
Públic: Adult / Jove

20/02/23 (18.00)

ENFORTIR CORNELLÀ "La seguridad local"

Charla donde la Policia local y los Mossos d’esquadra nos daran buenos consejos para mejorar la seguridad en el municipio.

Esta sesión forma parte del proyecto “Fortalecer Cornellà”, una iniciativa que tiene como objetivo poner en valor los pilares sobre los que se sustenta la sociedad cornellanense. Los ámbitos de actuación del proyecto son el medio ambiente, la convivencia y el bienestar social.

Puede consultar la programación general de programa “Fortalecer Cornellà” para participar en las charlas que sean de su interés.

Lloc: Sala Raimon Llort. Biblioteca Central de Cornellà
A càrrec de: Policia Local i Mossos d’esquadra