16/02/23 (18.00)

CINEMA AL TITAN: “En un mundo mejor” de Susanne Bier

Cinefòrum d’aquest film de Susanne Bier de l’any 2010.

Anton és un metge que viu entre Darfur, on treballa en missió humanitària a un camp de refugiats que pateix la violència d’un cabdill sàdic, i Dinamarca, on està immers en un procés de separació amb la Marianne mentre el seu fill Elias sofreix assetjament escolar. El jove Elias trobarà suport i amistat en el Christian, un nouvingut que, en ple dol per la pèrdua recent de la seva mare, n’afronta les frustracions de manera violenta… camí que els portarà a cometre una acció temerària de conseqüències imprevisibles.

Lloc: Sala Titan
A càrrec: de Jaume Vidal (expert en cinema)
Públic: Adults i joves

16/02/23 (18.00)

CINEMA AL TITAN: “En un mundo mejor” de Susanne Bier

Cinefórum de este filme de Susanne Bier del año 2010.

Anton es un médico que vive entre Darfur, donde trabaja en misión humanitaria en un campo de refugiados que sufre la violencia de un caudillo sádico, y Dinamarca, donde está inmerso en un proceso de separación con Marianne mientras su hijo Elias sufre acoso escolar. El joven Elias encontrará apoyo y amistad en Christian, un recién llegado que, en pleno duelo por la reciente pérdida de su madre, afronta sus frustraciones de forma violenta… camino que les llevará a cometer una acción temeraria de consecuencias imprevisibles.

Lugar: Sala Titan
A cargo: de Jaume Vidal (experto en cine)
Público: Adultos y jóvenes

16/02/23 (18.30)

ENFORTIR CORNELLÀ "Jocs de taula per a públic juvenil"

Activitat que té l’objectiu d’aprendre sobre els jocs de taula.

Aquesta sessió forma part del projecte “Enfortir Cornellà”, una iniciativa que té com a objectiu posar en valor els pilars sobre els quals se sustenta la societat cornellanenca. Els àmbits d’actuació del projecte són el medi ambient, la convivència i el benestar social.

Podeu consultar la programació general de programa “Enfortir Cornellà” per participar en les xerrades que siguin del vostre interès.

Lloc: Sala Llort. Biblioteca Central de Cornellà
A càrrec de: CRAJ
Públic: Jove

16/02/23 (18.30)

Fortalecer CORNELLÀ "Juegos de mesa para público juvenil"

Actividad que tiene como objetivo aprender sobre los juegos de mesa.

Esta sesión forma parte del proyecto “Fortalecer Cornellà”, una iniciativa que tiene como objectivo poner en valor los pilares sobre los cuales se sustenta la sociedad cornellanense. Los ámbitos de actuación del proyecto son el medio ambiente, la convivencia y el bienestar social.

Podeis consultar la programación general del proyecto en “Fortalecer Cornellá” para participar en las diferentes actividades que sean de vuestro interés.

Lloc: Sala Raimon Llort. Biblioteca Central de Cornellà
A càrrec de: CRAJ
Públic: Jove

16/02/23 (19.00)

CLUB DE LECTURA “LA SAL DE LA VIDA” “Paraíso” d’Abdulrazak Gurnah

En aquest club -a més de reunir-nos mensualment per compartir un seguit de novel·les escollides amb molt de gust-, us oferim una experiència complementària per a cada lectura, amb l’objectiu d’amplificar els efectes de la paraula escrita sobre els lectors.

A càrrec de: Ester Bueno (gestora cultural)
Participació: Inscripcions a través del següent enllaç (Llista d’espera)

16/02/23 (19.00)

CLUB DE LECTURA “LA SAL DE LA VIDA” “Paraíso” d’Abdulrazak Gurnah