13/02/23 (19.00)

CLUB DE LECTURA EN FRANCÈS “LIRE ET PARTAGER” “Chanson douce” de Leila Slimani

Us oferim un club de lectura en francès, adreçat als amants de la literatura amb un nivell intermedi-avançat de l’idioma. Llegirem i comentarem llibres de Laetitia Colombani, Philippe Claudel, Albert Camus, Leila Slimani, Hervé Le Tellier, entre d’altres i, a la vegada, consolidarem els coneixements de la llengua francesa. La Biblioteca us proporcionarà el llibre gratuïtament.

A càrrec de: Cécilia Debergh (professora de francès i filòloga musical)
Participació: Inscripcions a través del següent enllaç (Llista d’espera)

13/02/23 (19.00)

CLUB DE LECTURA EN FRANCÉS “LIRE ET PARTAGER” “Chanson douce” de Leila Slimani

Os ofrecemos un club de lectura en francés, dirigido a los amantes de la literatura con un nivel intermedio-avanzado del idioma. Leeremos y comentaremos libros de Laetitia Colombani, Philippe Claudel, Albert Camus, Leila Slimani, Hervé Le Tellier, entre otros y, a la vez, consolidaremos los conocimientos de la lengua francesa. La Biblioteca os proporcionará el libro gratuitamente.

A cargo de: Cécilia Debergh (profesora de francés i filóloga musical)
Participación: Inscripciones a través del siguiente enlace (Lista de espera)