01/02/23 (18.30)

LLEGIR L’ÒPERA: “Tosca” de Giacomo Puccini

Audició comentada de fragments de l’opera Tosca de Giacomo Puccini, un dels més grans compositors d’òpera italians i una de les seves obres més reconegudes juntament amb Madame Butterfly i La bohème. Aquesta obra, estrenada a Roma l’any 1900, conté algunes de les àries més representatives del repertori operístic. Els comentaris aniran a càrrec de l’escriptora cornellanenca Montserrat Galícia, autora també del llibre de divulgació operística 50+10 fragments d’òpera que has de conèixer conjuntament amb Anna Ferrando.

A càrrec: de Montserrat Galícia (escriptora)
Públic: Adults i joves

01/02/23 (18.30)

LLEGIR L’ÒPERA: “Tosca” de Giacomo Puccini

Audición comentada de fragmentos de la ópera Tosca de Giacomo Puccini, uno de los mayores compositores de ópera italianos y una de sus obras más reconocidas junto con Madame Butterfly y La bohème. Esta obra, estrenada en Roma en 1900, contiene algunas de las arias más representativas del repertorio operístico. Los comentarios correrán a cargo de la escritora cornellanense Montserrat Galícia, autora también del libro de divulgación operística 50+10 fragments d’ópera que debes conocer conjuntamente con Anna Ferrando.

A cargo: de Montserrat Galícia (escritora)
Público: Adultos y jóvenes