Charla sobre el Patrimonio de Cornellà

Se repasaran las piezas que forman parte del catálogo de Patrimonio, la relación que tienen con las diferentes etapas de la historia de la ciudad y se actualizará su estado en base al reciente informe que se ha realizado desde l’Avenç.

Día: martes 31 de enero.
Hora: 19h.
Lugar: Biblioteca Central de Cornellà. Sala Llort.
A cargo de: Joan Romagosa, arquitecto y vocal de l’Avenç.
Público: Adult.
Acceso: Abierto.

31/01/23 (19.00)

COMUNIDAD LECTORA VIRTUAL “CIUTATS LITERÀRIES” "La Mujer del pelo rojo" de Orhan Pamuk

Desde la Xarxa de Biblioteques de Cornellà os proponemos un club de lectura muy diferente: Ciutats literàries es una comunidad lectora virtual en la cual, a partir de la aplicación Tellfy, comentaremos diferentes novelas que nos transportarán a varias ciudades del mundo.
A través de esta app especialmente diseñada para la comunicación instantánea de colectivos, las personas inscritas podrán generar un debate permanente sobre la novela propuesta, hablando sobre las impresiones que esta produciendo la lectura antes del día del encuentro, con la asiduidad que quieran, y de manera muy fácil desde su teléfono móvil.

Día: A determinar por la comunidad
Llugar: Videoconferència
A cargo de: Anna Maria Villalonga (escritora, traductora y profesora de universidad)
Participación: A través de l’app Tellfy poniéndose en contacto con la Biblioteca Sant Ildefons

31/01/23 (19.00)

COMUNITAT LECTORA VIRTUAL “CIUTATS LITERÀRIES” "La Mujer del pelo rojo" de Orhan Pamuk

Des de la Xarxa de Biblioteques de Cornellà us proposem un club de lectura ben diferent: Ciutats literàries és una comunitat lectora virtual en la qual, a partir de l’aplicació Tellfy, comentarem diferents novel·les que ens transportaran a diverses ciutats del món.
A través d’aquesta app especialment dissenyada per a la comunicació instantània de col·lectius, les persones inscrites podran generar un debat permanent sobre la novel·la proposada, parlant sobre les impressions que esta produint la lectura abans del dia de la trobada, amb l’assiduïtat que vulguin, i de manera molt fàcil des del seu telèfon mòbil.

Dia: A determinar per la comunitat
Lloc: Videoconferència
A càrrec de: Anna Maria Villalonga (escriptora, traductora i professora d’universitat)
Participació: A través de l’app Tellfy posant-se en contacte amb la Biblioteca Sant Ildefons

Xerrada sobre el Patrimoni de Cornellà

Es repassaran quines peces formen part del catàleg de Patrimoni, quina relació tenen amb les diferents etapes de la història de la ciutat i s’actualitzarà el seu estat en base al recent informe que s’ha fet des de l’Avenç.

Dia: dimarts 31 de gener.
Hora: 19h.
Lloc: Biblioteca Central de Cornellà. Sala Llort.
A càrrec de: Joan Romagosa, arquitecte i vocal de l’Avenç.
Públic: Adult.
Accés: Obert.