30/01/23 (18.30)

CLUB DE LECTURA FÀCIL EN CATALÀ “Contes de Poe” d’Edgar Allan Poe

Vols iniciar-te en la lectura de llibres en català? El Club de Lectura Fàcil s’adreça a totes aquelles persones que volen millorar la seva autonomia a l’hora de parlar o llegir en català, ja sigui perquè estan aprenent l’idioma, o bé perquè volen practicar-lo o perfeccionar-ne l’habilitat oral. Un cop feta la lectura individualitzada, la biblioteca organitzarà una sessió presencial, guiada per una dinamitzadora, on tindreu l’oportunitat de posar en comú la vostra opinió sobre la lectura i exposar-ne els vostres punts de vista.

El mes de gener llegim “Contes de Poe”, una selecció de contes de terror, fantasia i misteri del cèlebre escriptor Edgar Allan Poe amb adaptació de Núria Climent Codina.

A càrrec de: Mireia Estapé (professora de català)
Participació: Inscripcions a través del següent enllaç

30/01/23 (18.30)

CLUB DE LECTURA FÁCIL EN CATALÁN “Contes de Poe” d’Edgar Allan Poe

Quieres iniciarte en la lectura de libros en catalán? El Club de Lectura Fácil se dirige a todas aquellas personas que quieren mejorar su autonomía en la hora de habla o leer en catalán, ya sea porque están aprendiendo el idioma, o bien porque quieren practicarlo o perfeccionar la habilidad oral. Una vez hecha la lectura individualizada, la biblioteca organizará una sesión presencial, guiada por una dinamizadora, donde tendréis la oportunidad de poner en común vuestra opinión sobre la lectura y exponer vuestros puntos de vista.

El mes de enero leeremos “Contes de Poe”, una selección de cuentos de terror, fantasía y misterio del célebre escritor Edgar Allan Poe con adaptación de Núria Climent Codina.

A cargo de: Mireia Estapé (profesora de catalán)
Público: Jóvenes y adultos
Participación: Inscripciones a través del sigüiente enlace