Crea... acció!: Construïm el coet d’en Tintin

Fa temps que l’editorial Joventut ens va fer conèixer les aventures de Tintin. L’any 2023 l’editorial fa 100 anys i ho celebrem recordant una aventura emblemàtica del jove detectiu: el viatge a la Lluna. Com ho farem? Construirem una còpia del coet que va utilitzar en el seu viatge i el farem enlairar tot aprenent els conceptes científics que fan possible que s’aixequi del terra. T’ho perdràs?

Lloc: Biblioteca Central de Cornellà. Sala Maginet.
A càrrec: Univers Quark
Públic: Famílies amb infants +6 anys.
Accés: Places limitades. Inscripcions al formulari o a la Biblioteca Central.

Crea... acció!: Construimos el cohete de Tintín

Hace tiempo que la editorial Joventut nos hizo conocer las aventuras de Tintín. El año 2023 la editorial cumple 100 años y lo celebramos recordando una aventura emblemática del joven detective: el viaje a la Luna. ¿Cómo lo haremos? Construiremos una copia del cohete que utilizó en su viaje y lo haremos despegar aprendiendo los conceptos científicos que hacen posible que se levante del suelo. ¿Te lo perderás?

Día: 20/01/2023
Hora: 18:00 h.
Lugar: Biblioteca Central de Cornellà. Sala Maginet.
A cargo: Univers Quark
Público: Famílias con niños y niñas +6 anys.
Acceso: Plazas limitadas. Inscripciones al formulario o a la Biblioteca Central.

20/01/23 (18.00)

LITTLE CHEF: “¡Cocinamos en inglés!”

Divertido taller de cocina para niños y niñas a partir de 3 años, en el que los participantes cocinarán en inglés una deliciosa receta y así a la vez aprenden el idioma.

A cargo: de Kids & Us
Público: Dirigido a los niños y niñas a partir de 3 años acompañados de un adulto.
Participación: Con inscripción previa en la web de la Xarxa de Biblioteques de Cornellà o telefónicamente a través de la Biblioteca Marta Mata

20/01/23 (18.00)

LITTLE CHEF: “Cuinem en anglès!”

Divertit taller de cuina per a nens i nenes a partir de 3 anys, en què els participants cuinaran en anglès una deliciosa recepta i així alhora aprenen l’idioma.

A càrrec: de Kids & Us
Públic: Adreçat a infants a partir de 3 anys acompanyats per un adult.
Participació: Amb inscripció prèvia a la web de la Xarxa de Biblioteques de Cornellà o telefònicament a la Biblioteca Marta Mata