CINEMA AL TITAN: "Ama" de Júlia de Paz Solvas

Cinefórum de este film de Julia de Paz Solvas sobre la maternidad. El estereotipo de la maternidad no es recibido por todas las mujeres del  mismo modo, así como el concepto de amistad no es entendido igual por todos. En este sentido, Pepa es una persona egoísta o alguien acostumbrado a tomar malas decisiones que, de repente, todo se le vuelve en contra. Su mejor amiga, cansada de ejercer de madre por ella, la echará a la calle con su hija Leila, con la que se encontrará sin un lugar donde dormir, sin trabajo y sin ayuda, situación que le proporcionará una nueva oportunidad para reencontrarse con la maternidad.

Lugar: Sala Titan
A cargo: de Jaume Vidal (experto en cine)
Público: Adultos y jóvenes

CINEMA AL TITAN: "Ama"de Júlia de Paz Solvas

L’estereotip de la maternitat no és rebut per totes les dones de la mateixa manera, així com el concepte d’amistat no és entès igual per tothom. En aquest sentit, la Pepa és una persona egoista o algú acostumat a prendre males decisions que, de cop i volta, tot se li gira en contra. La seva millor amiga, cansada d’exercir de mare per ella, la farà al carrer amb la seva filla Leila, amb qui es trobarà sense un lloc on dormir, sense feina i sense cap mena d’ajuda… situació que li proporcionarà una nova oportunitat per retrobar-se amb la maternitat.

Lloc: Sala Titan
A càrrec: de Jaume Vidal (expert en cinema)
Públic: Adults i joves

VA DE CONTES: Cajas para explicar. Especial Gianni Rodari

Encima del escenario, un montón de cajas cerradas esconden, cada una de ellas, un elemento que desencadena una historia. ¡Podemos encontrar hasta cien cuentos del maestro de la fantasía!

Lugar: Sala Polivalent
A cargo de Laberta Delpoblet (Cuentos y talleres)
Público: familias con niños a partir de 4 años
Participación: Inscripciones en el formulario o telefónicamente en la Biblioteca Teresa Pàmies

VA DE CONTES: Capses per explicar. Especial Gianni Rodari

Damunt de l’escenari, un munt de capses tancades amaguen, cadascuna d’elles, un element que desencadena una història. Podrem trobar-hi fins a cent contes del mestre de la fantasia!

A càrrec de Laberta Delpoblet (Contes i tallers)
Públic: famílies amb infants a partir de 4 anys
Participació: Inscripcions al formulari o telefònicament a la Biblioteca Teresa Pàmies

19/01/23 (19.00)

CLUB DE LECTURA “LA SAL DE LA VIDA” "Por" de Stefan Zweig

En aquest club -a més de reunir-nos mensualment per compartir un seguit de novel·les escollides amb molt de gust-, us oferim una experiència complementària per a cada lectura, amb l’objectiu d’amplificar els efectes de la paraula escrita sobre els lectors.

A càrrec de: Ester Bueno (gestora cultural)
Participació: Inscripcions a través del següent enllaç (Llista d’espera)

19/01/23 (19.00)

CLUB DE LECTURA “LA SAL DE LA VIDA” "Por" de Stefan Zweig