14/01/23 (11.00)

Dissabtes familiars: Contes d'experiència: Sons

Benvinguts a un món ple de sensacions.
Veniu i escolteu: Els contes es formen per sons i silencis que formen paraules i “tempos”, tensió i distensió, vibracions a l’aire. La veu és un fil conductor que convé no perdre i, si escoltem bé, trobarem el so a qualsevol lloc.
Perquè si ens hi fixem, tot, tot sona; a dins dels nostres contes també, i si no sona… malament rai!

A càrrec de Elisabeth ulibarri
Públic: Nadons de 6 a 36 mesos
Aforament limitat. Inscripcions a partir del 19 de desembre mitjançant el formulari o per teléfon.

14/01/23 (11.00)

Sábados familiares: Contes d'experiència: Sons

Bienvenidos a un mundo lleno de sensaciones.
Venid y escuchad: Los cuentos estan formados por sonidos y silencios que crean palabras y “tempos”, tesión y distensión, vibraciones en el aire. La voz es un hilo conductor que conviene no perder y, si escuchais bien, encontraremos el sonido en qualquier lugar.
Por que si nos fijamos, todo, todo suena; dentro de nuestros cuentos también, y si no suena….
Mal vamos!

A cargo de Elisabeth ulibarri
Público: Bebés de 6 a 36 meses