01/12/22 (15.30) - 25/12/22 (20.00)

CREA...ACCIÓ: ¡Un, dos, tres, y la Navidad ya llegó!

Llega diciembre, llega el frio y ya no podemos pensar en nada más que en la Navidad. Esperamos con paciencia, cada día estará un poquito más cerca que el anterior y nos sumergiremos poco a poco en el tiempo del recogimiento. ¿Cómo haremos la espera más amena?

En la biblioteca Central hemos preparado un Calendario de Adviento bien especial con propuestas diferentes para cada día.

! Venid a descubrirlo!

A cargo de Les Imaginaires
Público: Familias con niñs
Accès lliure

01/12/22 (15.30) - 25/12/22 (20.00)

CREA...ACCIÓ: Un, dos, tres, i l'advent en un no res!

Arriba el desembre, arriba el fred i ja no podem pensar en res més que el Nadal. Esperarem amb paciència, cada dia serà una mica més curt que l’anterior i ens endinsarem poc a poc en el temps del recolliment. Com farem l’espera més amena?
A la biblioteca hem preparat un calendari ben especial amb propostes diferents per a cada dia.
Veniu a descobrir-lo.

A càrrec de les Imaginaires
Públic: Famílies amb infants +3 anys
Accès lliure

17/12/22 (11.00)

Dissabtes familiars: El Peix Irisat

El Peix Irisat, és l’animal més bonic de tot l’oceà, però es troba molt sol. Per què els altres peixos no volen jugar amb ell? Així comencen les aventures submarines protagonitzades per un peix d’escates brillants i un munt d’amics com l’estrella de mar rondinaire, el savi pop Òctopus, el peix llanterna detectiu, les meduses dansaires, el calamar curt de vista o la petxina flamenca. Junts descobriran la importància de compartir, de ser valents i ajudar els altres.

A càrrec de Tanaka teatre
Públic: Infants + 2 anys
Places exhaurides

17/12/22 (11.00)

Sábados familiares: El Peix Irisat

El Peix Irisat es el animal más bonito de todo el océano, pero se encuentra muy solo. ¿Por qué los otros peces no quieren jugar con él? Así comienzan las aventuras submarinas protagonizadas por un pez de escamas brillantes y un montón de amigos como la estrella de mar gruñona, el sabio Octopus, el pez linterna detective, les medusas bailarinas, el calamar corto de vista o la concha flamenca. Juntos descubrirán la importancia de compartir, de ser valientes y ayudar a los otros.

A cargo de  Tanaka teatre
Público: Infantil + 2 años