01/12/22 (15.30) - 25/12/22 (20.00)

CREA...ACCIÓ: ¡Un, dos, tres, y la Navidad ya llegó!

Llega diciembre, llega el frio y ya no podemos pensar en nada más que en la Navidad. Esperamos con paciencia, cada día estará un poquito más cerca que el anterior y nos sumergiremos poco a poco en el tiempo del recogimiento. ¿Cómo haremos la espera más amena?

En la biblioteca Central hemos preparado un Calendario de Adviento bien especial con propuestas diferentes para cada día.

! Venid a descubrirlo!

A cargo de Les Imaginaires
Público: Familias con niñs
Accès lliure

01/12/22 (15.30) - 25/12/22 (20.00)

CREA...ACCIÓ: Un, dos, tres, i l'advent en un no res!

Arriba el desembre, arriba el fred i ja no podem pensar en res més que el Nadal. Esperarem amb paciència, cada dia serà una mica més curt que l’anterior i ens endinsarem poc a poc en el temps del recolliment. Com farem l’espera més amena?
A la biblioteca hem preparat un calendari ben especial amb propostes diferents per a cada dia.
Veniu a descobrir-lo.

A càrrec de les Imaginaires
Públic: Famílies amb infants +3 anys
Accès lliure

14/12/22 (18.00)

CREA...ACCIÓ! “Fem una llar de foc!”

Passarem una bona tarda decorant la sala infantil per donar la benvinguda al Nadal. Entre tots, farem una llar de foc ben gran i així tindrem caliu a tota la biblioteca!

Lloc: Sala Infantil
A càrrec de: Personal de la biblioteca
Públic: Adreçat a infants de 5 a 11 anys

14/12/22 (18.00)

CREA...ACCIÓ! “Fem una llar de foc!”

Pasaremos unas buenas tardes decorando la sala infantil para dar la bienvenida a la Navidad. Entre todos, haremos una chimenea muy grande y así tendremos calor en toda la biblioteca!

Lugar: Sala Infantil
A cargo de: Personal de la biblioteca
Público: Dirigido a niños de 5 a 11 años