01/12/22 (15.30) - 25/12/22 (20.00)

CREA...ACCIÓ: ¡Un, dos, tres, y la Navidad ya llegó!

Llega diciembre, llega el frio y ya no podemos pensar en nada más que en la Navidad. Esperamos con paciencia, cada día estará un poquito más cerca que el anterior y nos sumergiremos poco a poco en el tiempo del recogimiento. ¿Cómo haremos la espera más amena?

En la biblioteca Central hemos preparado un Calendario de Adviento bien especial con propuestas diferentes para cada día.

! Venid a descubrirlo!

A cargo de Les Imaginaires
Público: Familias con niñs
Accès lliure

01/12/22 (15.30) - 25/12/22 (20.00)

CREA...ACCIÓ: Un, dos, tres, i l'advent en un no res!

Arriba el desembre, arriba el fred i ja no podem pensar en res més que el Nadal. Esperarem amb paciència, cada dia serà una mica més curt que l’anterior i ens endinsarem poc a poc en el temps del recolliment. Com farem l’espera més amena?
A la biblioteca hem preparat un calendari ben especial amb propostes diferents per a cada dia.
Veniu a descobrir-lo.

A càrrec de les Imaginaires
Públic: Famílies amb infants +3 anys
Accès lliure

02/12/22 (18.00)

CREA...ACCIÓ! Prohibido no pintar los cristales

¿Alguna vez te han prohibido tocar alguna cosa? ¿O pintar en un cristal cuando estabas en plena inspiración? Estas de suerte porque en la biblioteca hemos decidido dejar fluir nuestros instintos decorativos y artísticos y llenar los cristales de la biblioteca con nuestras creaciones navideñas. Ponte la bata, coge las pinturas y recuerda pasar por nuestro photocoll navideño.

A cargo de  Les Imaginaires
Público: Niñas y niños  + 3 años
libre en función del aforo

02/12/22 (18.00)

CREA...ACCIÓ! Prohibit no pintar als vidres

Alguna vegada t’han prohibit tocar alguna cosa? O pintar en un vidre quan estaves en ple rampell creatiu? Estàs de sort perquè a la biblioteca hem decidit deixar anar els nostres instints decoratius i artístics i emplenar els vidres de la biblioteca amb les nostres creacions nadalenques. Posa’t la bata, agafa les pintures i recorda passat pel nostre photocoll nadalenc.

A càrrec de  Les Imaginaires
Públic: Infants + 3 anys
Lliure en funció de l’aforament