01/12/22 (15.30) - 25/12/22 (20.00)

CREA...ACCIÓ: ¡Un, dos, tres, y la Navidad ya llegó!

Llega diciembre, llega el frio y ya no podemos pensar en nada más que en la Navidad. Esperamos con paciencia, cada día estará un poquito más cerca que el anterior y nos sumergiremos poco a poco en el tiempo del recogimiento. ¿Cómo haremos la espera más amena?

En la biblioteca Central hemos preparado un Calendario de Adviento bien especial con propuestas diferentes para cada día.

! Venid a descubrirlo!

A cargo de Les Imaginaires
Público: Familias con niñs
Accès lliure

01/12/22 (15.30) - 25/12/22 (20.00)

CREA...ACCIÓ: Un, dos, tres, i l'advent en un no res!

Arriba el desembre, arriba el fred i ja no podem pensar en res més que el Nadal. Esperarem amb paciència, cada dia serà una mica més curt que l’anterior i ens endinsarem poc a poc en el temps del recolliment. Com farem l’espera més amena?
A la biblioteca hem preparat un calendari ben especial amb propostes diferents per a cada dia.
Veniu a descobrir-lo.

A càrrec de les Imaginaires