02/11/22 (17.30) - 30/11/22 (20.30)

TALLER D’INFORMÀTICA “Tutories de suport a la preparació de l’ACTIC MIG”

Aquesta formació està orientada a persones que volen presentar-se a la prova de certificació ACTIC nivell MIG. Per inscriure’s, calen coneixements previs a nivell usuari i que us trobeu preparant la prova pel vostre compte. Dedicarem una sessió per a cadascun dels vuit temes establerts al temari oficial, a resoldre dubtes i a revisar els conceptes més importants.

Continguts del curs:

– Presentació ACTIC i explicacions de la prova
-Cultura, participació i civisme digital
-Tecnologia digital i ús de l’ordinador i del sistema operatiu
-Navegació i comunicació en el món digital
-Tractament de la informació escrita
-Tractament de la informació gràfica, sonora i de la imatge en moviment
-Tractament de la informació numèrica
-Tractament de dades
-Presentació de continguts

Lloc: Sala Multimèdia
Dia: Cada dilluns i dimecres del mes de novembre (excepte el dimecres 23)
A càrrec de: MITHRA (projectes socioeducatius)
Participació: inscripcions tancades

02/11/22 (17.30) - 30/11/22 (20.30)

TALLER DE INFORMÁTICA “Tutorías de apoyo a la preparación de la ACTIC MEDIO”

Esta formación está orientada a personas que quieren presentarse a la prueba de certificación ACTIC nivel MEDIO. Para inscribirse, hacen falta conocimientos previos a nivel usuario y que os encontráis preparando la prueba por vuestra cuenta. Dedicaremos una sesión para cada uno de los ocho temas establecidos al temario oficial, a resolver dudas y a revisar los conceptos más importantes.

Contenidos del curso:

– Presentación ACTIC y explicaciones de la prueba
-Cultura, participación y civismo digital
-Tecnología digital y uso del ordenador y del sistema operativo
-Navegación y comunicación en el mundo digital
-Tratamiento de la información escrita
-Tratamiento de la información gráfica, sonora y de la imagen en movimiento
-Tratamiento de la información numérica
-Tratamiento de datos
-Presentación de contenidos

Lugar: Sala Multimedia
Día: Cada lunes y miércoles del mes de noviembre (excepto el miércoles 23)
A cargo de: MITHRA (proyectos socioeducativos)
Participación: inscripciones cerradas

29/11/22 (17.00)

Presentació de llibre 'Divinos detectives', de Ramón del Castillo

El dimarts 29 de novembre a les 17 h, la Sala Raimon Llort de la Biblioteca Central de Cornellà acollirà la presentació del llibre ‘Divinos detectives’ del professor de Filosofia de la UNED Ramón del Castillo.

L’acte, presentat per Mercè Novellón, directora del Centre de la UNED Província de Barcelona, comptarà amb la presència de l’autor i amb la col·laboració de l’escriptora Empar Fernández.

En finalitzar la presentació, tothom qui ho vulgui podrà participar d’un col·loqui sobre novel·la negra.

A càrrec de: UNED-Cornellà.
Públic: Adult.
Participació: Accés lliure.
Ubicació: Sala Raimon Llort. Biblioteca Central de Cornellà.

29/11/22 (17.00)

Presentación del libro 'Divinos detectives', de Ramón del Castillo

El martes 29 de noviembre a las 17 h, la Sala Raimon Llort de la Biblioteca Central de Cornellà acogerá la presentación del libro ‘Divinos detectives’ del profesor de Filosofía de la UNED Ramón del Castillo.

El acto, presentado por Mercè Novellón, directora del Centro de la UNED Província de Barcelona, contará con la presencia del autor y con la colaboración de la escritora Empar Fernández.

Al finalizar la presentación, toda persona que quiera podrá participar de un coloquio sobre novela negra.

A cargo de: UNED-Cornellà.
Público: Adulto.
Participación: Acceso libre.
Ubicación: Sala Raimon Llort. Biblioteca Central de Cornellà.

29/11/22 (18.00)
Biblioteca Teresa Pàmies

TALLER D’INFORMÀTICA: Calendar (una agenda molt útil)

Veurem com gestionar una de les aplicacions gratuïtes en línia més populars de l’actualitat. “Calendar” és capaç de gestionar la nostra agenda personal i d’avisar-nos dels diferents esdeveniments que hi anotem, amb l’objectiu d’ajudar-nos a portar al dia tots els nostres compromisos.

Aquest taller de dues hores està orientat a persones amb coneixements a nivell d’usuari i que fa un ús habitual del correu electrònic, preferiblement Gmail.

Per aprofitar el taller és recomanable portar un mòbil amb sistema Android, (amb prou bateria per poder seguir una sessió de dues hores) i/o una tauleta. També s’aconsella dur els carregadors corresponents.

A càrrec de: Jaume Ferrández de l’Associació Mithra (projectes socioeducatius)
Públic: joves i adults
Participació: Inscripcions telefònicament o a través del formulari

29/11/22 (18.00)
Biblioteca Teresa Pàmies

TALLER DE INFORMÁTICA: Calendar (una agenda muy útil)

Veremos cómo gestionar una de las aplicaciones gratuitas en línea más populares de la actualidad. “Calendar” es capaz de gestionar nuestra agenda personal y de avisarnos de los diferentes eventos que anotamos, con el objetivo de ayudarnos a llevar al día todos nuestros compromisos.

Este taller de dos horas está orientado a personas con conocimientos a nivel de usuario y que hace uso habitual del correo electrónico, preferiblemente Gmail.

Para aprovechar el taller es recomendable traer un móvil con sistema Android, (con batería suficiente para poder seguir una sesión de dos horas) y/o una tableta. También se aconseja coger los cargadores correspondientes.

A cargo de: Jaume Ferrández de la Asociación Mithra (proyectos socioeducativos)
Público: jóvenes y adultos
Participación: Inscripciones telefónicamente o a través del formulario