02/11/22 (17.30) - 30/11/22 (20.30)

TALLER D’INFORMÀTICA “Tutories de suport a la preparació de l’ACTIC MIG”

Aquesta formació està orientada a persones que volen presentar-se a la prova de certificació ACTIC nivell MIG. Per inscriure’s, calen coneixements previs a nivell usuari i que us trobeu preparant la prova pel vostre compte. Dedicarem una sessió per a cadascun dels vuit temes establerts al temari oficial, a resoldre dubtes i a revisar els conceptes més importants.

Continguts del curs:

– Presentació ACTIC i explicacions de la prova
-Cultura, participació i civisme digital
-Tecnologia digital i ús de l’ordinador i del sistema operatiu
-Navegació i comunicació en el món digital
-Tractament de la informació escrita
-Tractament de la informació gràfica, sonora i de la imatge en moviment
-Tractament de la informació numèrica
-Tractament de dades
-Presentació de continguts

Lloc: Sala Multimèdia
Dia: Cada dilluns i dimecres del mes de novembre (excepte el dimecres 23)
A càrrec de: MITHRA (projectes socioeducatius)
Participació: inscripcions tancades

02/11/22 (17.30) - 30/11/22 (20.30)

TALLER DE INFORMÁTICA “Tutorías de apoyo a la preparación de la ACTIC MEDIO”

Esta formación está orientada a personas que quieren presentarse a la prueba de certificación ACTIC nivel MEDIO. Para inscribirse, hacen falta conocimientos previos a nivel usuario y que os encontráis preparando la prueba por vuestra cuenta. Dedicaremos una sesión para cada uno de los ocho temas establecidos al temario oficial, a resolver dudas y a revisar los conceptos más importantes.

Contenidos del curso:

– Presentación ACTIC y explicaciones de la prueba
-Cultura, participación y civismo digital
-Tecnología digital y uso del ordenador y del sistema operativo
-Navegación y comunicación en el mundo digital
-Tratamiento de la información escrita
-Tratamiento de la información gráfica, sonora y de la imagen en movimiento
-Tratamiento de la información numérica
-Tratamiento de datos
-Presentación de contenidos

Lugar: Sala Multimedia
Día: Cada lunes y miércoles del mes de noviembre (excepto el miércoles 23)
A cargo de: MITHRA (proyectos socioeducativos)
Participación: inscripciones cerradas

18/11/22 (17.30)

STORYTIME FOR BABIES: Mousy and the big red ball

Sessió de contes en anglès per als més petits de casa. Aquest cop descobrirem que la ratolineta Mousy té una predilecció en particular per una joguina: la seva pilota vermella!

A càrrec: de Kids & Us
Públic: Adreçat a infants entre 6 i 36 mesos acompanyats d’un adult

18/11/22 (17.30)

STORYTIME FOR BABIES: Mousy and the big red ball

Sesión de cuentos en inglés para los más pequeños de casa. Esta vez descubriremos que a la ratoncita Mousy tiene una predilección en particular por un juguete: ¡su pelota roja!

A cargo: de Kids & Us
Público: Dirigido a menores entre 6 y 36 meses acompañados de un adulto

18/11/22 (18.00)

Crea...Acció! dibuixem herois i heroïnes

Taller per a aprendre a dibuixar i acolorir personatges de superherois i superheroïnes, tant els més coneguts com altres de nous. Desprès d’una breu introducció amb una nocions bàsiques, es procedirà a què els nens i les nens dibuixin els personatges que més els cridin l’atenció o d’altres de la seva invenció. Es tracta d’una proposta lúdica en la que els nens i nenes podran desenvolupar les seves aptituds artístiques en petits grups i desprès s podran endur les seves obres a casa.

A càrrec de Tomás Morón Aranda
Públic: Infants de 6 a 9 anys
Places limitades: Inscripcions a partir del 17 d’octubre telefònicament o a través del formulari

18/11/22 (18.00)

Crea...Acció! Dibujamos héroes y heroínas

Taller para aprender a dibujar y pintar personajes de superhéroes y superheroínas, tanto los más conocidos como otros nuevos. Después de una breve introducción con unas nociones básicas, se procederá a que los niños y las niñas dibujen los personajes que más les llamen la atención u otros de su invención. Se trata de una propuesta lúdica en la que los niños y niñas podrán desarrollar sus propias aptitudes artísticas en pequeños grupos y después se podrán llevar sus obras a casa.

A cargo de Tomás Morón Aranda
Público: Niñas y niños de 6 a 9 años
Plazas limitadas: Inscripciones a partir del 17 de octubre telefónicamente o a través del formulario