02/11/22 (17.30) - 30/11/22 (20.30)

TALLER D’INFORMÀTICA “Tutories de suport a la preparació de l’ACTIC MIG”

Aquesta formació està orientada a persones que volen presentar-se a la prova de certificació ACTIC nivell MIG. Per inscriure’s, calen coneixements previs a nivell usuari i que us trobeu preparant la prova pel vostre compte. Dedicarem una sessió per a cadascun dels vuit temes establerts al temari oficial, a resoldre dubtes i a revisar els conceptes més importants.

Continguts del curs:

– Presentació ACTIC i explicacions de la prova
-Cultura, participació i civisme digital
-Tecnologia digital i ús de l’ordinador i del sistema operatiu
-Navegació i comunicació en el món digital
-Tractament de la informació escrita
-Tractament de la informació gràfica, sonora i de la imatge en moviment
-Tractament de la informació numèrica
-Tractament de dades
-Presentació de continguts

Lloc: Sala Multimèdia
Dia: Cada dilluns i dimecres del mes de novembre (excepte el dimecres 23)
A càrrec de: MITHRA (projectes socioeducatius)
Participació: inscripcions tancades

02/11/22 (17.30) - 30/11/22 (20.30)

TALLER DE INFORMÁTICA “Tutorías de apoyo a la preparación de la ACTIC MEDIO”

Esta formación está orientada a personas que quieren presentarse a la prueba de certificación ACTIC nivel MEDIO. Para inscribirse, hacen falta conocimientos previos a nivel usuario y que os encontráis preparando la prueba por vuestra cuenta. Dedicaremos una sesión para cada uno de los ocho temas establecidos al temario oficial, a resolver dudas y a revisar los conceptos más importantes.

Contenidos del curso:

– Presentación ACTIC y explicaciones de la prueba
-Cultura, participación y civismo digital
-Tecnología digital y uso del ordenador y del sistema operativo
-Navegación y comunicación en el mundo digital
-Tratamiento de la información escrita
-Tratamiento de la información gráfica, sonora y de la imagen en movimiento
-Tratamiento de la información numérica
-Tratamiento de datos
-Presentación de contenidos

Lugar: Sala Multimedia
Día: Cada lunes y miércoles del mes de noviembre (excepto el miércoles 23)
A cargo de: MITHRA (proyectos socioeducativos)
Participación: inscripciones cerradas

08/11/22 (17.30)

CLUB DE LECTURA “LLIBRES A LA CUINA” “Tomàquets verds fregits”

Parem taula per al nostre club de lectura trimestral en el que combinem la lectura amb una demostració culinària i degustació relacionada amb la història que hem compartit.
Una vegada feta la trobada per comentar la novel·la a la biblioteca, marxarem plegats cap a la cuina del Centre Cívic Sant Ildefons on continuarem gaudint del llibre entre fogons, en aquesta ocasió, per tastar la cuina nord-americana.

Lloc: Biblioteca Sant Ildefons (Sala Polivalent) i Centre Cívic Sant Ildefons
A càrrec de: Ester Bueno (gestora cultural) i Julia Revelles (professora de cuina)
Participació: Inscripcions a través del següent enllaç

08/11/22 (17.30)

CLUB DE LECTURA “LLIBRES A LA CUINA” “Tomàquets verds fregits”

Ponemos la mesa para nuestro club de lectura trimestral en el que combinamos la lectura con una demostración culinaria y degustación relacionada con la historia que hemos compartido.
Una vez hecho el encuentro para comentar la novela en la biblioteca, iremos juntos hacia la cocina del Centre Cívic Sant Ildefons donde continuaremos disfrutando del libro entre fogones, en esta ocasión, para probar la cocina norteamericana.

Lugar: Biblioteca Sant Ildefons (Sala Polivalente) y Centre Cívic Sant Ildefons
A cargo de: Ester Bueno (gestora cultural) y Julia Revelles (profesora de cocina)
Participación: Inscripciones a través del seguiente enlace

08/11/22 (18.00)
Biblioteca Teresa Pàmies

TALLER D’INFORMÀTICA: Tràmits i certificats digitals

Coneixerem els principals certificats digital per a identificar-nos a través d’Internet (IDCAT, IDCAT Mòbil, FNMT, Cl@ve, e-DNI…). També repassarem algunes de les possibilitats d’ús que ofereixen a l’hora de fer gestions oficials en línia amb diferents administracions.

Aquest taller de dues hores està orientat a persones amb coneixements a nivell d’usuari i que fa un ús habitual del correu electrònic.

PER APROFITAR EL TALLER CAL PORTAR:

• Mòbil amb sistema Android, amb prou bateria per poder seguir una sessió de dues hores. És recomanable portar el respectiu carregador.
  • Document acreditatiu vigent: DNI o TIE.
  • La targeta sanitària.
  • Les claus d’accés al compte de correu propi, per tal de poder realitzar el registre i disposar dels certificats digitals al moment.
  • Opcionalment, a més del mòbil es podria portar una tauleta.

A càrrec de: Jaume Ferrández de l’Associació Mithra (projectes socioeducatius)
Públic: joves i adults
Participació: Inscripcions telefònicament o a través del formulari

08/11/22 (18.00)
Biblioteca Teresa Pàmies

TALLER DE INFORMÁTICA: Trámites y certificados digitales

Conoceremos los principales certificados digitales para identificarnos a través de Internet (IDCAT, IDCAT Mòbil, FNMT, Cl@ve, e-DNI…). También repasaremos algunas de las posibilidades de uso que ofrecen a la hora de realizar gestiones oficiales online con diferentes administraciones.

Este taller de dos horas está orientado a personas con conocimientos a nivel de usuario y que hace uso habitual del correo electrónico.

PARA APROVECHAR EL TALLER HAY QUE TRAER:

• Móvil con sistema Android, con batería suficiente para poder seguir una sesión de dos horas. Es recomendable llevar el cargador respectivo.
  • Documento acreditativo vigente: DNI o TIE.
  • La tarjeta sanitaria.
  • Las claves de acceso a la cuenta de correo propia, para poder realizar el registro y disponer de los certificados digitales en el momento.
  • Opcionalmente, además del móvil se podría llevar una tableta.

A cargo de: Jaume Ferrández de la Asociación Mithra (proyectos socioeducativos)
Público: jóvenes y adultos
Participación: Inscripciones telefónicamente o a través del formulario