25/10/22 (18.00)

ESCAPE ROOM: Gabriel Ferrater

Escape room a partir de la vida i obra del poeta Gabriel Ferrater. Un joc en el qual els participants han de fer servir l’enginy i la deducció per resoldre diferents enigmes i puzzles i així poder trobar una versió inèdita de l’In Memoriam de Gabriel Ferrater.

Lloc: Sala Titan
A càrrec: de Produccions de Lo Nostro
Públic: Adreçat a persones de totes les edats a partir de 12 anys
Participació: Inscripció prèvia a la web de la Xarxa de Biblioteques de Cornellà o telefònicament a la Biblioteca Marta Mata

25/10/22 (18.00)

ESCAPE ROOM: Gabriel Ferrater

Escape room a partir de la vida y obre del poeta Gabriel Ferrater. Un juego en el que los participantes deberán utilizar el ingenio y la deducción para resolver diferentes enigmas y puzzles y así poder encontrar una versión inédita del In Memoriam de Gabriel Ferrater.

Lugar: Sala Titan
A cargo: de Produccions de Lo Nostro
Público: Dirigido a personas de todas las edades a partir de 12 años
Participación: Inscripción previa a través de la web de la Xarxa de Biblioteques de Cornellà o telefónicamente en la Biblioteca Marta Mata