14/10/22 (11.00)

Videofòrum sobre dol i benestar emocional. Projecció del curtmetratge “Lienzo”

Afrontar les pèrdues, i entre elles la mort, no és fàcil i pot generar elevat malestar emocional. Amb la projecció del curtmetratge “Lienzo”, ens endinsarem en l’exploració del dol per comprendre el seu procés i maneres d’elaborar-lo, a més d’aprendre a acompanyar a persones que hagin patit una pèrdua.

Aquesta activitat està inclosa dins del programa del Dia Mundial de la Salut Mental

Lloc: Sala Raimon Llort
A càrrec de: Clara Nuñez – Referent de Benestar Emocional Comunitari (CAP Jaume Soler); Cristina Rovirola – Referent de Benestar Emocional Comunitari (CAP Gavarra) i Cristina Padin – Infermera Referent de Salut Mental (CAP Gavarra)
Públic: Adults
Participació: Inscripcions obertes a través del web de les biblioteques de Cornellà o telefònicament a la Biblioteca Central de Cornellà.

14/10/22 (11.00)

Videofórum sobre duelo y bienestar emocional. Proyección del cortometraje "Lienzo"

Afrontar las pérdidas y entre ellas la muerte no es fácil y puede generar elevado malestar emocional. Con la proyección del cortometraje “Lienzo”, nos adentraremos en la exploración del duelo para comprender su proceso y formas de elaborarlo, además de aprender a acompañar a personas que hayan sufrido una pérdida.

Esta actividad está incluida dentro del programa del Día Mundial de la Salud Mental

Lugar: Sala Raimon Llort
A cargo de: Clara Nuñez – Referente de Bienestar Emocional Comunitario (CAP Jaume Soler); Cristina Rovirola – Referente de Bienestar Emocional Comunitario (CAP Gavarra) i Cristina Padin – Enfermera Referente de Salud Mental (CAP Gavarra)
Público: Adultos
Participación: Inscripciones abiertas a través de la web de las bibliotecas de Cornellà o telefónicamente en la Biblioteca Central de Cornellà.

14/10/22 (18.00)

VA DE CONTES: Cuando sales de casa

Cuando salimos de casa nos pueden pasar muchas coses: encontrarnos personajes misteriosos o amigos; ir por caminos conocidos o descubrir un nuevo mundo; tener todo a favor o no. Cuando salimos de casa pasamos aventures y siempre volvemos con alguna cosa nueva.

Cuento con traducción simultánea en lengua de signos.

A cargo de Martha Escudero y Eva Lombart (intèrprete en lengua de signos)
Dirigido a familias con  niñas y niños +4 años

14/10/22 (18.00)

VA DE CONTES: Quan surts de casa

Quan sortim de casa ens poden passar moltes coses: trobar-nos personatges misteriosos o amics; anar per camins coneguts o descobrir un nou món; tenir tot a favor o no.
Quan sortim de casa tenim aventures i sempre tornem amb alguna cosa nova.

Conte amb traducció simultània en llengua de signes.

A càrrec Martha Escudero i Eva Lombart (intèrpret en llengua de signes)
Adreçat a famílies amb infants +4 anys
Entrada lliure