06/10/22 (18.00)

CREA... ACCIÓ!: Taller d'aquarel·la. Científiques marines i il·lustració naturalista

Parlem de científiques mediambientals vinculades als oceans i dibuixem una aquarel·la seguint les tècniques de la il·lustració naturalista.

A càrrec de: Sandra Uve (il·lustradora)
Públic: Adreçat a infants i joves d’entre 6 a 16 anys
Participació: Inscripcions telefònicament o a través del formulari

06/10/22 (18.00)

CREA... ACCIÓ!: Taller de acuarela. Científicas marinas e ilustración naturalista

Hablamos de científicas medioambientales vinculadas a los océanos y dibujamos una acuarela siguiendo las técnicas de la ilustración naturalista.

Lugar: Sala Polivalent
A cargo de: Sandra Uve (ilustradora)
Público: Dirigido a niños y jóvenes de 6 a 16 años
Participación: Inscripciones telefónicamente o a través del formulario

06/10/22 (19.00)

FESTES DEL PILAR’22 Presentació del llibre “"Historias durante la pandemia" de Raúl Pérez Gómez

Us convidem a la presentació d’aquest recull de relats curts, obra de Raúl Pérez Gómez, escrits tots ells durant l’època del confinament. Els dotze relats estan protagonitzats en la seva majoria per personatges que s’enfronten a situacions extraordinàries, amb dosis de romanticisme i d’aventures.

Dia: 06/10/2022
A càrrec de: Raúl Pérez Gómez

06/10/22 (19.00)

Os invitamos a la presentación de esta compilación de relatos cortos, obra de Raúl Pérez Gómez, escritos todos ellos durante la época del confinamiento. Los doce relatos están protagonizados en su mayoría por personajes que se enfrentan a situaciones extraordinarias, con dosis de romanticismo y de aventuras.

Día: 06/10/2022
A cargo de: Raúl Pérez Gómez
Público: Joven y adulto

06/10/22 (19.00)

Presentació del llibre: “Futbolsilibros, una intriga bolsilibresca”, d’Alfonso Morillas

René Morillas, un fanàtic de la relació entre futbol i literatura, rep un estrany però atractiu encàrrec per part d’un editor veterà: si aconsegueix localitzar catorze bolsilibros de temàtica futbolera i gènere negre, tornarà a publicar-los en forma de col·lecció. Comença a partir de llavors una intensa investigació pel món de la injustament oblidada literatura de quiosc i la seva ingent producció. Però també una immersió en un terreny en què res sembla ser el que aparenta, en què un secret del passat comença a cobrar protagonisme i en què el narrador es veurà embolicat en una intriga que va in crescendo i no es resoldrà fins a la darrera pàgina.

Lloc: Sala Titan
A càrrec: de l’autor

06/10/22 (19.00)

Presentación del libro: “Futbolsilibros, una intriga bolsilibresca”, de Alfonso Morillas

René Morillas, un fanático de la relación entre fútbol y literatura, recibe un extraño pero atractivo encargo por parte de un editor veterano: si logra localizar catorce bolsilibros de temática futbolera y género negro, volverá a publicarlos en forma de colección. Empieza a partir de entonces una intensa investigación por el mundo de la injustamente olvidada literatura de quiosco y su ingente producción. Pero también una inmersión en un terreno en el que nada parece ser lo que aparenta, en el que un secreto del pasado empieza a cobrar protagonismo y en el que el narrador se verá envuelto en una intriga que va in crescendo y no se resolverá hasta la última página.

Lugar: Sala Titan
A cargo: del autor