15/09/22 (18.00)

Cinema al Titan: “El Maestro de Música”, de Gérard Corbiau

A principis del segle XX, el baríton Joachim Dallayrac decideix de manera inesperada deixar una vida artística consagrada als escenaris d’òpera per dedicar-se a formar a dues de les veus més prometedores del moment, les dels cantants Jean i Sophie. A través dels seus deixebles i dels protegits del príncep Scotti, el seu antic adversari, Dallayrac tornarà a viure una rivalitat artística pendent de resoldre.

A càrrec: de Jaume Vidal (expert en cinema)
Públic: Adults i joves

15/09/22 (18.00)

Cinema al Titan: “El Maestro de Música”, de Gérard Corbiau

A principios del siglo XX, el barítono Joachim Dallayrac decide de forma inesperada dejar una vida artística consagrada en los escenarios de ópera para dedicarse a formar dos de las voces más prometedoras del momento, las de los cantantes Jean y Sophie. A través de sus discípulos y protegidos del príncipe Scotti, su antiguo adversario, Dallayrac volverá a vivir una rivalidad artística pendiente de resolver.

A cargo: de Jaume Vidal (experto en cine)
Público: Adultos y jóvenes