06/07/22 (18.00) - 31/08/22 (20.00)

TARDA DE JOCS

Vine a passar una estona divertida jugant a la biblioteca. Tenim molts jocs de taula perquè us ho passeu d’allò més bé.

Lloc: Sala Infantil
Dia: Cada dimecres de juliol i agost
Públic: Infants de 4 a 12 anys

06/07/22 (18.00) - 31/08/22 (20.00)

TARDE DE JUEGOS

Ven a pasar un rato divertido jugando en la biblioteca. Tenemos muchos juegos de mesa para que os lo paséis muy bien.

Lugar: Sala Infantil
Día: Cada miércoles de julio y agosto
Público: Niños de 4 a 12 años

07/07/22 (18.30) - 25/08/22 (19.30)

VA DE CONTES "Contes d’estiu"

Hi ha infants menors de vuit anys a casa? Us voleu apuntar a aquesta activitat? El personal de la biblioteca us explicarà contes ben bonics i passarem plegats una estona relaxada envoltats d’ històries.

Lloc: Sala Infantil
Dia: Cada dijous de juliol i agost
Públic: Infants de 3 a 8 anys

07/07/22 (18.30) - 25/08/22 (19.30)

VA DE CONTES "Contes d’estiu"

Hay niños menores de ocho años a casa? Os queréis apuntar a esta actividad? El personal de la biblioteca os explicará cuentos muy bonitos y pasaremos juntos un rato relajado rodeados de historias.

Lugar: Sala Infantil
Día: Cada jueves de julio y agosto
Público: Niños de 3 a 8 años

02/08/22 (17.30)

CREA...ACCIÓ! Decoramos la Sala Infantil "Anem a la platja!"

Queremos vestir de verano nuestra sala infantil. Hemos preparado papeles, cordel y tijeras para llenar la sala de color, rayos de sol y olor de playa. ¿Os apetece echarnos una mano? Si sentís que tenéis un rato creativo, avisadnos que habéis venido a decorar la sala con nosotros. Os daremos el material y las instrucciones para elaborar vuestra aportación y os ayudaremos a colgarla en la sala.

Público: Niños de 5 a 11 años

02/08/22 (17.30)

CREA...ACCIÓ! Decorem la Sala Infantil "Anem a la platja!"

Volem vestir d’estiu la nostra sala infantil. Hem preparat papers, cordill i tisores per omplir la sala de color, raigs de sol i olor de platja. Us ve de gust donar-nos un cop de mà? Si sentiu que teniu una estona creativa, aviseu-nos que heu vingut a decorar la sala amb nosaltres. Us donarem el material i les instruccions per elaborar la vostra aportació i us ajudarem a penjar-la a la sala.

Públic: Infants de 5 a 11 anys