21/10/21 (0.00) - 30/10/21 (23.59)

Exposició: Un món ofegat pel plàstic

Exposició itinerant que planteja la problemàtica del consum excessiu de plàstic, les conseqüències que se’n deriven i l’impacte que té en l’entorn natural, la fauna i les persones. La mostra ofereix diversos testimonis de membres de col·lectius ecologistes o d’individus implicats en la lluita mediambiental i pretén ser un acte de denúncia i un espai de sensibilització per promoure la reflexió individual i l’adopció de solucions col·lectives i polítiques.

Exposició presentada en col·laboració amb el Departament de Joventut i Solidaritat de l’Ajuntament de Cornellà

Realització: Fundació Vidas Sostenibles
Assistència a l’exposició: Dins l’horari de la biblioteca lliure circulació amb el compliment de les mesures de prevenció necessàries davant la Covid-19: ús de mascareta higiènica, distància interpersonal mínima de 1,5 metres i neteja de mans.

21/10/21 (0.00) - 30/10/21 (23.59)

Exposición: Un mundo ahogado por el plástico

Exposición itinerante que plantea la problemática del consumo excesivo de plástico, las consecuencias que se derivan y el impacto que tiene en el entorno natural, la fauna y las personas. La muestra ofrece varios testimonios de miembros de colectivos ecologistas o de individuos implicados en la lucha medioambiental y pretende ser un acto de denuncia y un espacio de sensibilización para promover la reflexión individual y la adopción de soluciones colectivas y políticas.

Exposición presentada en colaboración con el Departamento de Juventud y Solidaridad del Ayuntamiento de Cornellà.

Realización: Fundación Vidas Sostenibles
Asistencia a la exposición: Dentro del horario de la biblioteca libre circulación con el cumplimiento de las medidas de prevención necesarias ante la Covid-19: uso de mascarilla higiénica, distancia interpersonal mínima de 1,5 metros y limpieza de manos.

29/10/21 (0.00) - 06/11/21 (23.59)

Exposició: "Les Petites Coses. De com els objectes van guardar una memòria perseguida"

L’organitza la UNED amb la col·laboració de l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat, l’Associació de la Memòria Històrica i Democràtica del Baix Llobregat i la Biblioteca Central de Cornellà.

29/10/21 (0.00) - 06/11/21 (23.59)

Exposición: "Las Pequeñas Cosas. De cómo los objetos guardaron una memoria perseguida"

Lo organiza la UNED con la colaboración del Ayuntamiento de Cornellà de Llobregat, la Asociación de la Memoria Histórica y Democrática del Baix Llobregat y la Biblioteca Central de Cornellà.

29/10/21 (18.00)

Contes Inclusius: La Melusina

Arriben els contes inclusius! Sessions de narració sensorial i vivencial adaptades per a persones amb pluridiscapacitat. Volem que tots els nens i nenes trobin a la biblioteca una oferta cultural i d’entreteniment adaptada als seus interessos i necessitats. Voleu participar?

Entrarem en un món fantàstic, un bosc ple de sorpreses que ens faran fer un viatge sorprenent al voltant del vell castell de Lusignan.

A càrrec de: Elisabeth Ulibarri.
Públic: Públic familiar amb nenes i nens a partir de 3 anys.
Participació: Places exhaurides.

29/10/21 (18.00)

Cuentos Inclusivos: La Melusina

¡Llegan los cuentos inclusivos! Sesiones de narración sensorial y vivencial adaptadas para personas con pluridiscapacidad. Queremos que todos los niños y niñas encuentren en la biblioteca una oferta cultural y de entretenimiento adaptada a sus intereses y necesidades. ¿Queréis participar?

Entraremos un mundo fantástico, un bosque lleno de sorpresas que nos harán hacer un viaje sorprendente alrededor del viejo castillo de Lusignan.

A cargo de: Elisabeth Ulibarri.
Público: Público familiar con niñas y niños a partir de 3 años.
Participación: Plazas agotadas.