21/10/21 (0.00) - 30/10/21 (23.59)

Exposició: Un món ofegat pel plàstic

Exposició itinerant que planteja la problemàtica del consum excessiu de plàstic, les conseqüències que se’n deriven i l’impacte que té en l’entorn natural, la fauna i les persones. La mostra ofereix diversos testimonis de membres de col·lectius ecologistes o d’individus implicats en la lluita mediambiental i pretén ser un acte de denúncia i un espai de sensibilització per promoure la reflexió individual i l’adopció de solucions col·lectives i polítiques.

Exposició presentada en col·laboració amb el Departament de Joventut i Solidaritat de l’Ajuntament de Cornellà

Realització: Fundació Vidas Sostenibles
Assistència a l’exposició: Dins l’horari de la biblioteca lliure circulació amb el compliment de les mesures de prevenció necessàries davant la Covid-19: ús de mascareta higiènica, distància interpersonal mínima de 1,5 metres i neteja de mans.

21/10/21 (0.00) - 30/10/21 (23.59)

Exposición: Un mundo ahogado por el plástico

Exposición itinerante que plantea la problemática del consumo excesivo de plástico, las consecuencias que se derivan y el impacto que tiene en el entorno natural, la fauna y las personas. La muestra ofrece varios testimonios de miembros de colectivos ecologistas o de individuos implicados en la lucha medioambiental y pretende ser un acto de denuncia y un espacio de sensibilización para promover la reflexión individual y la adopción de soluciones colectivas y políticas.

Exposición presentada en colaboración con el Departamento de Juventud y Solidaridad del Ayuntamiento de Cornellà.

Realización: Fundación Vidas Sostenibles
Asistencia a la exposición: Dentro del horario de la biblioteca libre circulación con el cumplimiento de las medidas de prevención necesarias ante la Covid-19: uso de mascarilla higiénica, distancia interpersonal mínima de 1,5 metros y limpieza de manos.

27/10/21 (18.00)

Taller de maquillaje terrorífico

¿Quieres saber cómo crear efectos terroríficos con maquillaje? Aprende a pintar heridas monstruosas, cicatrices fantasmagóricas, y otros efectos sobrecogedores de impacto total! Con lo que practiques en el taller, un poco de creatividad y los recursos que puedas encontrar por casa, tu disfraz de Todos los Santos te quedará de miedo!

A cargo de Silvia Ribera (maquilladora profesional)
Público: Niños a partir de 7 años
Participación: Inscripciones a partir del 20 de septiembre a través de la Biblioteca Sant Ildefono o directamente en el formulario en línea.

ATENCIÓN: El taller se realizará el miércoles 27 de octubre, en lugar del jueves 28 tal y como estaba previsto inicialmente. Disculpad las molestias.

27/10/21 (18.00)

Taller de maquillatge terrorífic

Voleu saber com crear efectes terrorífics a partir del maquillatge? Apreneu a pintar ferides monstruoses, cicatrius fantasmagòriques, i altres efectes esglaiadors d’impacte total! Amb el que practiqueu al taller, una mica de creativitat i els recursos que pugueu trobar per casa vostra, la disfressa de Tots Sants us quedarà de por!

A càrrec de Silvia Ribera (maquilladora professional)
Públic: Infants a partir de 7 anys
Participació: Inscripcions a partir del 20 de setembre a través de la Biblioteca Sant Ildefons o directament al formulari en línia.

ATENCIÓ: El taller es farà dimecres 27 d’octubre, en comptes de dijous 28 tal i com estava previst inicialment. Disculpeu les molèsties.

27/10/21 (18.30)

Ruta Literària: La Barcelona de "Nada" - Centenari Carmen Laforet (Octubre)

La Xarxa de Biblioteques de Cornellà us convida a celebrar els 100 anys del naixement de l’escriptora Carmen Laforet amb una sortida literària per Barcelona.

27/10/21 (18.30)

Ruta Literaria: La Barcelona de "Nada" - Centenario Carmen Laforet (Octubre)

La Red de Bibliotecas de Cornellà os invita a celebrar los 100 años del nacimiento de la escritora Carmen Laforet con una salida literaria por Barcelona.