21/10/21 (0.00) - 30/10/21 (23.59)

Exposició: Un món ofegat pel plàstic

Exposició itinerant que planteja la problemàtica del consum excessiu de plàstic, les conseqüències que se’n deriven i l’impacte que té en l’entorn natural, la fauna i les persones. La mostra ofereix diversos testimonis de membres de col·lectius ecologistes o d’individus implicats en la lluita mediambiental i pretén ser un acte de denúncia i un espai de sensibilització per promoure la reflexió individual i l’adopció de solucions col·lectives i polítiques.

Exposició presentada en col·laboració amb el Departament de Joventut i Solidaritat de l’Ajuntament de Cornellà

Realització: Fundació Vidas Sostenibles
Assistència a l’exposició: Dins l’horari de la biblioteca lliure circulació amb el compliment de les mesures de prevenció necessàries davant la Covid-19: ús de mascareta higiènica, distància interpersonal mínima de 1,5 metres i neteja de mans.

21/10/21 (0.00) - 30/10/21 (23.59)

Exposición: Un mundo ahogado por el plástico

Exposición itinerante que plantea la problemática del consumo excesivo de plástico, las consecuencias que se derivan y el impacto que tiene en el entorno natural, la fauna y las personas. La muestra ofrece varios testimonios de miembros de colectivos ecologistas o de individuos implicados en la lucha medioambiental y pretende ser un acto de denuncia y un espacio de sensibilización para promover la reflexión individual y la adopción de soluciones colectivas y políticas.

Exposición presentada en colaboración con el Departamento de Juventud y Solidaridad del Ayuntamiento de Cornellà.

Realización: Fundación Vidas Sostenibles
Asistencia a la exposición: Dentro del horario de la biblioteca libre circulación con el cumplimiento de las medidas de prevención necesarias ante la Covid-19: uso de mascarilla higiénica, distancia interpersonal mínima de 1,5 metros y limpieza de manos.

26/10/21 (18.00)

Bibliolab Robotix (9 a 12 años): Expedición a Marte

¡Los científicos nos necesitan! Construiremos y programaremos un vehículo espacial para explorar y observar la superficie de Marte y recopilar información para enviarla a la base científica.
Utilizaremos robots de LEGO education.
¿Te atreves con el reto?

A cargo de: Robotix.
Público: Niñas y niños de 9 a 12 años.
Participación: Plazas agotadas – Lista de espera en el formulario en línea.

26/10/21 (18.00)

Bibliolab Robotix (9 a 12 anys): Expedició a Mart

Els científics ens necessiten! Construirem i programarem un vehicle espacial per explorar i observar la superfície de Mart i recopilar informació per enviar-la a la base científica.
Utilitzarem robots de LEGO Education.
T’atreveixes amb el repte?

A càrrec de: Robotix.
Públic: Infants de 9 a 12 anys.
Participació: Places exhaurides – Llista d’espera en el formulari en línia.

26/10/21 (18.30)

Taller: Arduino (Octubre)

Vols aprendre a fer i programar un semàfor? O un sistema d’avís antixocs? Amb Arduino i SNAP és possible i fàcil. Arduino és una placa amb un microprocessador que permet connectar perifèrics i programar-los. És una interessant eina per a iniciar-nos en la programació d’automatismes i la robòtica. Utilitzarem el SNAP: una eina senzilla i dinàmica de programació.

Tots els dimarts, entre el 19 d’octubre i el 14 de desembre, de les 18:30 a les 20:00 hores a la Biblioteca Central de Cornellà (Carrer de Mossèn Andreu, 15, 08940, Cornellà de Llobregat). Les sessions d’aquest mes seran:

· 19/10/2021.
· 26/10/2021.

A càrrec de: Personal de la Biblioteca Central de Cornellà.
Públic: Joves de 12 a 16 anys.
Participació: Inscripcions a través de la Biblioteca Central de Cornellà o directament en el formulari en línia.

26/10/21 (18.30)

Taller: Arduino (Octubre)

¿Quieres aprender a hacer y programar un semáforo? ¿O un sistema de aviso anti choque? Con Arduino y SNAP es posible y fácil. Arduino es una placa con un procesador que permite conectar periféricos y programarlos. Es una manera interesante de  iniciarnos en la programación de automatismos y la robótica. Utilizaremos SNAP: una herramienta sencilla i dinámica de programación.

Todos los martes, entre el 19 de octubre y el 14 de diciembre, de las 18:30 a las 20:00 horas en la Biblioteca Central de Cornellà (Calle de Mossèn Andreu, 15, 08940, Cornellà de Llobregat). Las sesiones de este mes serán:

· 19/10/2021.
· 26/10/2021.

A cargo de: Personal de la Biblioteca Central de Cornellà.
Público: Jóvenes de 12 a 16 años.
Participación: Inscripciones a través de la Biblioteca Central de Cornellà o directamente en el formulario en línea.

26/10/21 (19.00)

English Speaking Club (Octubre)

Vols conversar en anglès? A la Biblioteca Central de Cornellà us proposem trobades per practicar l’anglès.

26/10/21 (19.00)

English Speaking Club (Octubre)

¿Quieres conversar en inglés? En la Biblioteca Central de Cornellà os proponemos quedar para practicar inglés.