04/10/21 (0.00) - 23/10/21 (23.59)

Exposició de pintura: Formes i colors

La Rosi Díaz Antúnez va arribar gairebé per casualitat a les classes de la María Pilar Gómez de Miguel. Fa uns quinze anys els seus fills eren els qui assistien als tallers de pintura de Cornell’Art Traços i un estiu, al taller que es feia al Parc de Can Mercader hi havia un quadre que se’ls resistia. La Rosi va mirar d’ajudar-los i, amb la guia de la María Pilar, va gaudir tant de l’experiència que ella mateixa va començar a rebre classes.

Aquesta és l’exposició sobre la seva evolució dins l’associació. A la mostra es pot veure el seu aprenentatge, la seva disciplina i el gust per la superació. Durant aquest temps, des de l’entitat -ubicada al barri de Sant Ildefons i que enguany complirà 35 anys d’història-, han treballat plegades temes i estils molt variats: el Quixot, Ramon Casas, Gustav Klimt, el Greco, el puntillisme, el modernisme… En les festes del Pilar d’enguany, volem compartir amb tothom que la vulgui admirar, la bona energia que desprenen la pintura i la seva pràctica.

Coordinació: Maria Pilar Gómez de Miguel (directora de Cornell’Art Traços)
Assistència a l’exposició: Lliure circulació amb el compliment de les mesures de prevenció necessàries davant la Covid-19: ús de mascareta higiènica, distància interpersonal mínima de 1,5 metres i neteja de mans.

04/10/21 (0.00) - 23/10/21 (23.59)

Exposición de pintura: Formas y colores

Rosi Díaz Antúnez llegó casi por casualidad a las clases de María Pilar Gómez de Miguel. Hace unos quince años sus hijos eran los que asistían a los clases de pintura de Cornell’art Traços y un verano, en el taller que se hacía en el Parque de Can Mercader había un cuadro que se les resistía. Rosi trató de ayudarles y, con la guía de María Pilar, disfrutó tanto de la experiencia que ella misma comenzó a recibir clases.

Esta es la exposición sobre su evolución dentro de la asociación. En la muestra se puede ver su aprendizaje, su disciplina y el gusto por la superación. Durante este tiempo, desde la entidad -ubicada en el barrio de Sant Ildefons y que este año cumplirá 35 años de historia-, han trabajado juntas temas y estilos muy variados: el Quijote, Ramon Casas, Gustav Klimt, el Greco, el puntillismo , el modernismo … En las fiestas del Pilar de este año, queremos compartir con todo el mundo que la quiera admirar, la buena energía que desprenden la pintura y su práctica.

Coordinación: Maria Pilar Gómez de Miguel (directora de Cornell’Art Traços)
Asistencia a la exposición:Libre circulación con el cumplimiento de las medidas de prevención necesarias ante la Covid-19: uso de mascarilla higiénica, distancia interpersonal mínima de 1,5 metros y limpieza de manos.

19/10/21 (18.00)

Bibliolab Robotix (6 a 8 años): Expedición a Marte

¡Los científicos nos necesitan! Construiremos y programaremos un vehículo espacial para explorar y observar la superficie de Marte y recopilar información para enviarla a la base científica.
Utilizaremos robots de LEGO education.
¿Te atreves con el reto?

A cargo de: Robotix.
Público: Niñas y niños  de 6 a 8 años.
Participación: Plazas agotadas – Lista de espera en el formulario en línea.

19/10/21 (18.00)

Bibliolab Robotix (6 a 8 anys): Expedició a Mart

Els científics ens necessiten! Construirem i programarem un vehicle espacial per explorar i observar la superfície de Mart i recopilar informació per enviar-la a la base científica.
Utilitzarem robots de LEGO Education.
T’atreveixes amb el repte?

A càrrec de: Robotix.
Públic: Infants de 6 a 8 anys.
Participació: Places exhaurides – Llista d’espera en el formulari en línia.