11/08/21 (17.00)

Club de deberes

ATENCIÓN: La actividad del 11/08/2021 ha tenido que ser suspendida por motivos técnicos. Disculpen las molestias.

Cada miércoles os proponemos dedicar un rato a repasar los temas del colegio y hacer los deberes de verano. Si lo necesitáis, estaremos encantados de guiaros.

Días: miércoles de julio y agosto
Hora: 17.00 h
Lugar: Biblioteca Sant Ildefons
A cargo del personal de la Red de Bibliotecas de Cornellà
Público: Niños y niñas entre 6 y 11 años
Participación: Inscripciones a través de la Biblioteca Sant Ildefons o directamente en el formulario en línea.

11/08/21 (17.00)

Club dels deures

ATENCIÓ: L’activitat de l’11/08/2021 ha hagut de ser suspesa per motius tècnics. Disculpeu les molèsties.

Cada dimecres us proposem dedicar una estona a repassar els temes de l’escola i fer els deures d’estiu. Si ho necessiteu, estarem encantats de guiar-vos.

Dies: dimecres de juliol i agost
Hora: 17.00 h
Lloc: Biblioteca Sant Ildefons
A càrrec del personal de la Xarxa de Biblioteques de Cornellà
Públic: Infants entre 6 i 11 anys
Participació: Inscripcions a través de la Biblioteca Sant Ildefons o directament al formulari en línia.